Комісія перевірила всіх операторів мобільного зв'язку, щоб з'ясувати, чи готові вони до тривалих блекаутів. Мовиться про перевірку трьох операторів.
Про це повідомляє НКЕК.
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку (НКЕК) встановила, що жоден з операторів не готовий до блекауту. Особливо, якщо мовиться про те, щоб забезпечити людям зв'язок протягом 3 діб без світла.
Чи готові оператори зв'язку до відключень світла
НКЕК розповіла, що з січня 2023 року вони провели 8 позапланових перевірок операторів щодо виконання вимог комісії, які видали на основі рішення РНБО. Мовиться про те, що оператори повинні забезпечити автономність та безперервність надання послуг абонентам протягом 3 діб.
Комісія заявила, що вони виявили порушення у всіх трьох операторів мобільного зв'язку. Зокрема, перевіряли:
"Київстар" у Київській, Львівській, Одеській областях;
"ВФ Україна" у Київській, Львівській, Одеській областях;
""Лайфселл" у Київській, Львівській, Одеській та Рівненській областях. НКЕК двічі йшла назустріч операторам і своїм рішенням продовжувала терміни усунення порушень, зазначених у приписах, на додаткових 30 днів... Кожен з постачальників за цей час повинен був вжити усіх необхідних заходів для забезпечення своєї мережі автономністю по всіх визначених точках у всіх областях України. У встановлені терміни кожен з операторів повідомив про успішне усунення порушень, виявлених в ході перевірок", – заявила комісія.
Окрім того, в компанії зазначили, що наприкінці серпня 2023 року провели перевірки у компанії "Лайфсел" у Рівненській області. Вони встановили, що оператор не здатен забезпечити зв'язком критично важливі об'єкти.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
10-10-2023, 16:00
0
842