У Чернівцях з'явилася вакансія директора дитсадка

новини / Новини Чернівців / освіта
4 436
0

У Чернівцях з'явилася вакансія на посаду директора дитячого садочка.

Про це повідомляє управління міськради, пише molbuk.ua



Йдеться про ЗДО №29 "Капітошка" (вул. Шептицького,1).

Читайте також: У Чернівцях звільнили директорку ліцею: вчителі на знак протесту масово написали заяви на відпустки

Охочим взяти участь у співбесіді необхідно подати такі документи:

заяву;
автобіографію;
копію паспорта громадянина України;
копію документів про освіту, підвищення кваліфікації;
копію трудової книжки;
сертифікат на володіння державною мовою (у разі відсутності сертифіката необхідно подати підтвердження реєстрації на офіційному вебсайті Національної комісії зі стандартів державної мови
план розвитку закладу (до 2 арк.).

Заяви приймаються за адресою:

вул. Героїв Майдану, 176 (головний спеціаліст Устінова С.П., каб. № 98).

Довідки за тел.: 53 72 28.

Місяць тому у Чернівцях оголосили також про вакансію у ЗДО №17 "Паросток" (вул. М Коперніка, 19)

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.