* На правах реклами
Щодня ми стикаємося з вибором: інколи він банальний – що одягнути чи приготувати, але деколи більш серйозний – яку клініку відвідати чи куди віддати дитину на навчання. І коли мова йде про вибір дошкільного закладу, думки батьків розходяться — хочеться, щоби дитина отримувала максимальну увагу й перебувала в комфортних умовах, але водночас, аби мала можливість розвиватися й пізнавати світ сповна. І що найбільш неприємно – не всі освітні осередки поєднують ці два аспекти. Звісно, якщо добре шукатимете, то натрапите на відомий у Чернівцях центр розвитку дитини Bloom, який функціонує в нашому місті вже п’ять років. Чим він особливий – далі.
Bloom: що про нього відомо?
Цей центр розвитку насамперед про сучасність і прогрес, де навчальний процес не є нудним, а захопливим, цікавим і пізнавальним. У стінах освітньої студії Bloom панує своя особлива атмосфера, у якій креативні й професійні викладачі знайдуть відповіді на всі запитання, які цікавлять маленьких дослідників. І точно не навпаки, бо допомагати і пояснювати – їхнє покликання.
Команда центру працює з різними віковими групами – і дорослими, і дітьми – але в пріоритеті, звісно, робота з малечею. Для майбутніх першачків тут пропонують усі розгалуження дошкільної освіти:
• Логопедію
• Іноземні мови: англійську, італійську, французьку, німецьку
• Розвивальні майстер-класи
• Музичний клас
• Індивідуальні заняття з психологом
• Заняття з розвитку.
Навчання відбувається за віковими групами, а записатися в них можна в будь-який зручний момент.
Для того, щоб батьки могли повніше пізнати центр розвитку, ми попросили засновницю Bloom пані Маргариту Лехман відповісти на кілька запитань.
— Насамперед розкажіть, що ви вкладали в Bloom і чим він відрізняється від інших центрів розвитку?
— Над створенням центру думала й працювала довго, бо дуже хотілося, щоб наш куточок вирізнявся від інших чимось неповторним. Тоді й вирішила, що засную його лише тоді, коли в мене з’явиться особлива можливість. Звісно в роботі ми повинні дотримуватися базових стандартів, оскільки діти, які відвідують студію, потребують допомоги для покращення своїх знань та отримання задоволення від навчання. Це кістяк, і від нього освітній заклад відмовитися не може. Проте безумовно, ми зробили все можливе, щоб вирізнятися. Тому завдання нашого центру – виробити особливий підхід до кожної дитини. І я переконана, що з цією місією команда гарно справляється. Ось уже 5 років ми успішно допомагаємо діткам активно розвиватись і пізнавати цей світ.
– У чому полягає методика, яку застосовуєте в роботі з дітьми?
– Ще на етапі створення я зрозуміла, що буду використовувати методику індивідуального підходу. Поступовою поясню чому. Насамперед вона допомагає розкрити особисту унікальність: зважаючи на темперамент, потреби, інтереси й задатки кожної дитини, ми створюємо навчальне середовище, яке даватиме поштовх розвивати всі унікальні риси. Крім того, цей підхід сприяє розвитку потенціалу, що вкрай важливо для виявлення талантів, які можуть залишитися непоміченими в інших умовах. Не менш важливо, що врахування індивідуальних потреб дозволяє створити позитивне навчальне середовище, де діти почуваються комфортно і підтримано, а сам освітній процес, відповідно, стає більш ефективним.
— Як, на вашу думку, діти реагують на цей метод?
— Малечі подобається, коли їх слухають, адже вони відчувають себе зрозумілими та підтриманими. Тому їм подобається, до того ж індивідуальний підхід позитивно впливає на навчальний процес та загальний розвиток. Звісно ж, не забуваємо, зо важливо збалансувати розваги із загальною освітою та соціальною взаємодією.
– Іноземні мови для дошкільнят – це не перебір?
– Одне з наших головних правил – при вивченні мов діти не повинні нудьгувати. Тому заняттях часто розважаємось і весело проводимо час – у невимушеній атмосфері малеча навчається краще. Для того, щоб дошкільнята регулярно практикували мову, ми вирішили проводити короткі, але регулярні уроки. Обов’язково використовуємо відео, пісні й мультфільми, бо інформація, яка супроводжується аудіо та відеорядом, дітям легше запам’ятовується. Окрім того, їм так цікавіше, а коли виникає інтерес до матеріалу – дитина більш схильна до активного навчання та запам'ятовування.
– Музичні класи – рідкість у центрах розвитку. Ви вважаєте їх важливим аспектом у розвитку дітей?
— Ми стараємося виділити час для самореалізації кожній дитині, а проведення музичних уроків є чудовою можливістю для досягнення цієї мети. Наша команда переконана, що через музику дошкільнята можуть виразити свої почуття та емоції, а групові заняття та участь у музичних проєктах вдало сприяє розвитку комунікативних навичок і розвиває музичну риторику.
– Привернути увагу дитини досить важко, яке обладнання ви використовуєте?
— Так, викликати інтерес дитини – нелегке завдання. Тож, коли мова йде про навчання, команда Bloom використовує безліч сучасних інструментів, зокрема, інтерактивну дошку. На наш погляд, цей пристрій сприяє залученню учнів до уроку, адже так вони можуть активно взаємодіяти з ним: торкатися, перетягувати зображення і навіть малювати, що розвиває моторику й стимулює креативність.
— Чи скасовуєте уроки в разі оголошення повітряної тривоги?
— Нині безпека наших відвідувачів є нашим першочерговим завданням. Гадаю, що не варто зайвий раз нехтувати правилами поводження під час повітряної тривоги. Тому, звісно, заняття скасовується, а продовжується після закінчення повітряної тривоги. Не потрібно ризикувати ні своїм життям, ні життям інших.
Контакти школи:
м. Чернівці, вул. Небесної сотні 21-А
ТРЦ Freedom, офіс №25
Т. 099 294 52 53
Instagram: bloom.cv