RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » Відмовилися від чотирьох маршрутів, але будуть нові: важливі запитання про маршрутки у Чернівцях



У приватних маршрутках до кінця року можуть з’явитися валідатори. Також у міській раді зменшили кількість маршрутів.

Заступник міського голови Ігор Крохмаль розповів molbuk.ua, що зміниться у чернівецьких маршрутках.



Коли у приватних маршрутках міста будуть валідатори?


Щоб впровадити автоматизовану систему, потрібно визначити оператора, який надасть програмне забезпечення. У вересні плануємо провести черговий конкурс на оператора. У жовтні вже буде переможець.
Згідно з умовами договору, перевізники повинні самостійно купувати валідатори. Вони не можуть від цього відмовитися, бо так вказано у договорі.
"Ми обговорювали це питання з перевізниками. Чотири приватні перевізники з 17 вже висловили свою зацікавленість у встановленні валідаторів. Це перевізники "Багіра", "Чернівці2004", "Диліжанс", ПП Гнатюк. Вони запевняли, що готові максимально швидко встановити валідатори і впроваджувати електронний квиток. Думаю, що до кінця року у приватних маршрутках вже з’являться валідатори. Звісно, ми не завершимо цей процес цього року, бо, за підрахунками, потрібно встановити щонайменше 300 валідаторів. На першому етапі приватники залишать готівку, але думаю, що за два роки у маршрутках теж відмовляться від готівки, бо це невигідно.

Чому в місті не з’являються нові перевізники після проведення конкурсів?


– Приватні перевізники сьогодні не готові інвестувати кошти. Вони пояснюють, що можуть кошти вкладати лише в підтримку транспорту. І ми бачимо: коли оголошуємо конкурс, подається той самий перевізник, який його обслуговував. А за законом змушені його визначити переможцем.

Як контролюють перевізників, чи штрафують їх за порушення?


Кожна скарга – це акт і штраф 850 гривень, як це визначено законом. Ми розуміємо, що для перевізника ця сума не є суттєвою. Йому легше заплатити штраф, ніж заплатити три тисячі гривень за миття шести автобусів. Але ми продовжуємо їх перевіряти, штрафувати. Працівники департаменту транспорту виходять на перевірки щонайрідше раз на місяць. Та це значного результату це не дає. Тому ми будемо тримати курс на оновлення автобусного парку ЧТУ. Цього року закупили для ЧТУ ще десять автобусів "Мерседес". Схожі автобуси вже їздять містом. Їх мають доставити протягом трьох місяців.

Чи будуть у Чернівцях нові автобусні маршрути?


– Завдяки кредиту Європейського інвестиційного банку запланована закупівля до 50 тролейбусів. Тоді ми будемо працювати над тим, щоб зменшити кількість автобусів і замінити їх на тролейбуси. Наприклад, обговорюється питання щодо маршрутів №11, 12. Вони дублюються тролейбусами №6А, 8А, тому на цьому напрямку збільшимо кількість тролейбусів і зменшимо кількість автобусів.
Також виконком ухвалив рішення про ліквідацію чотирьох автобусних маршрутів. Це №№ 38, 17, 22, 42. Було 45 автобусних маршрутів, тепер буде 41.
Маршрут №38 забрали, щоб зменшити накладання маршрутів на вулиці Головній. На вулицю Миколаївську переспрямують автобус №29.
Маршрут №22 вже тривалий час не обслуговувався належно. Крім того, до університету можна добратися тролейбусом №11.
Маршрут №17 повністю дублювався на маршрут №16.
Маршрут №42 вже багато років ніхто не обслуговує, і ніхто з перевізників не виявив бажання заявитися на конкурс. Ці маршрутки не будуть їхати з 7 серпня.
Будемо далі працювати над маршрутною мережею. Наприклад, у планах об’єднати маршрут 1А та 1. Залишимо маршрут №1, який їде в Садгору, але буде заїжджати у Метро.
Хочемо запустити маршрутку в село Коровія, яка зараз є частиною Чернівецькою територіальної громади.
У Чорнівці поки що залишаються приміські автобуси, які їздять через Чорнівку.
Хочемо також запускати маршрути на вулиці Рівненську, яка зараз інтенсивно забудовується.

Чому на Калинівський ринок не можуть запусти нормальний транспорт, а доводиться їхати у старих перероблених бусах?


На маршрути на Калинівський ринок провели конкурс. Але туди ніхто з нових перевізників не заявлявся, заявилися ті перевізники, які їх вже обслуговують. Наступного року займемося ретельніше перевезеннями на Калинівський ринок. 50 машин, які обслуговують той напрямок, нас не задовольняють.
Ми дуже очікуємо, що отримаємо кредитні кошти від Європейського банку і за рік збудуємо тролейбусну лінію до Калинівського ринку, щоб запустити туди тролейбуси.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
6-08-2023, 20:50
Коментарів 0 Переглядів 3 613


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.