Надавачі комунальних послуг повинні роздруковувати платіжки й надсилати їх споживачам. Отож за газ, світло та воду буковинці повинні отримувати платіжки. І на це витрачаються сотні тисяч гривень. Але дуже багато людей їх не отримує.
На підприємствах пояснюють, що платіжки споживачі можуть не отримувати через погану роботу кур’єрської служби та пошти, пише molbuk.ua.
"Чернівцігаз" щомісяця друкує рахунки за розподіл газу. Доставляє їх "Укрпошта".
"Якщо клієнт не отримав рахунок за розподіл газу, він може повідомити нас про це. Звісно, якщо є звернення, ми вимагаємо пояснень, адже доставляють ці платіжки не безкоштовно. Розрахуватися за надані послуги, можна і без рахунку, адже сума платежу щомісяця протягом календарного року однакова", – каже начальниця департаменту зовнішніх комунікацій "Чернівцігазу" Вікторія Голодняк.
Якщо клієнт з якихось причин не знає суми нарахувань, він може звернутися до "Клієнтського простору 104.ua" або ж зателефонувати до контактцентру: (0372) 93-19-04, 067-444-81-04. Але наразі у нас багато людей користуються онлайн-сервісами, це значно зручніше.
У "Чернівціводоканалі" розповіли, що у них в базі – 65 тисяч побутових споживачів, і для усіх щомісяця теж роздруковують платіжки.
"Раніше "Чернівціводоканал" друкував платіжки лише тим, у кого був борг. Тепер це робимо для усіх споживачів. Згідно із законом про комерційний облік, ми зобов’язані надавати споживачам рахунки. Платіжки розносить кур’єрська служба, з якою "Чернівціводоканал" уклав договір. Якщо платіжки немає, споживач може звернутися у Центр обслуговування й отримати її. Також можемо надіслати в електронному вигляді", – каже начальниця Центру обслуговування споживачів Оксана Побєда.
У водоканалі визнають, що справді є нарікання на кур’єрську службу.
"У більшості випадків чернівчани не отримують платіжки через замкнене приміщення чи хвіртку, коли немає можливості потрапити всередину будинку або немає поштової скриньки. Навіть споживачі нам іноді розповідають, що під під’їздом знаходять стоси платіжок.
Ми збираємо адреси тих, хто скаржиться на відсутність платіжок, і дізнаємося у кур’єрів, чому не рознесли. Вони потім фотографують і показують, що не можуть потрапити всередину. Ми адреси збираємося і скаржимося на них", - каже Оксана Побєда.
Споживачам радять зареєструватися у чат-боті або в особистому кабінеті, де зручно отримувати інформацію. Щоб отримати додаткову інформацію, можна звертатися за телефоном: 099-152-58-58 або у Центр обслуговування споживачів (вул. Героїв Майдану, 7).
ТОВ "Чернівецька обласна енергопостачальна компанія" друкує до 15 числа щомісяця платіжні документи для усіх своїх споживачів. А 15 числа ТОВ "Чернівецька обласна енергетична компанія" доставляє платіжки у відділення "Укрпошти". Працівники відділень мають рознести платіжні документи споживачам. Тому якщо раптом споживачі не отримали вчасно платіжки, потрібно звернутися безпосередньо до працівників відділень "Укрпошти".
Також можна зателефонувати до кол-центру ТОВ "ЧОЕК" за номером (0372) 588-885, аби дізнатися суму заборгованості за спожиту електроенергію.
Водночас нагадують про зручний спосіб оплати рахунків онлайн через "Персональний кабінет" на сайті ТОВ "ЧОЕК". Тут з 10 числа щомісяця доступні онлайн рахунки, тому можна ознайомитися з нарахуваннями за спожиту електричну енергію.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
28-06-2023, 08:48
0
1 308