У КП "Чернівціводоканал" пояснили, як дізнатися, чи ваш лічильник потребує повірки.
Відповідна інформація з'явилася на офіційному телеграм-каналі водоканалу.
Дивимось термін повірки лічильника на звороті рахунку за водопостачання.
Якщо не знайшли, не розібралися або маєте питання — звернення приймаємо через чат-бот, за телефоном 099-152-58-58 або у Центрі обслуговування споживачів (вул.Героїв Майдану, 7).
Не повірений лічильник, згідно з законодавством, не є приладом для обліку води. Тобто після закінчення відведеного терміну його показники враховуватися не будуть, а подальші нарахування будуть здійснюватися згідно з нормами споживання.
Не відкладайте повірку, аби в майбутньому не мати розбіжностей в нарахуваннях.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram