Налаштування таргетованої реклами: хто може зробити і для чого?*

новини
871
0
* На правах реклами

За останні роки чи не половина бізнесів перейшла в онлайн-режим. Звісно, реальні магазини все ще існують, але шопінг в інтернеті дедалі переважає. Що вже й говорити про онлайн-курси та уроки, тренінги в zoom, тренування через спортивні застосунки, сеанси з психологами в Skype. Інтернет – величезний простір із низкою послуг, якими можна скористатися не виходячи з дому. Для користувача – це чудово, адже завжди можна піднайти вдалий варіант, а от для власників бізнесу – трохи непросто, адже конкуренція в рази більша, аніж на спеціалізованому ринку в місті. Аби справи в мережі йшли вгору, слід правильно просувати свій продукт. Тому таргетована реклама послуги бренду – те, над чим працюють цілі команди маркетологів та SMM-спеціалістів. Якщо правильно її налаштувати – популярність компанії та її товару помітно зросте, відповідно й продажі підуть вгору.



Хто займається налаштуванням таргету


В Україні одним із лідерів у комплексному залученні клієнтів до бізнесу є агентство цифрового маркетингу Cómon, яке з 2018 року удосконалюється в цій сфері. Мета команди таргетологів – не просто налаштувати рекламу клієнтам, а реально показати результат – посприяти збільшенню продажів, залученню партнерів та співпраці з іншими відомими брендами. Послуги компанії поділені на три великі напрямки:
  1. SEO (просування та аудит)
  2. Social & Digital Advertising (SMM-просування, таргетована та контекстна реклама)
  3. Eccomerce (створення контекстної реклами).
Щоб показати справді хороші покази від співпраці, фахівці Cómon опрацьовують чимало етапів:
• Визначають цілі та завдання просування продукту в соціальних мережах
• Сегментують цільову аудиторію
• Розробляють стратегію просування бренду та рекламні креативи
• Аналізують ринок
• Тестують стратегії реклами
• Постійно стежать за прогресом рекламних кампаній
• Підтримують зв’язок із власником бізнесу 24/7

Трохи про особливості таргетованої реклами


За статистикою, лише 15% користувачів гаджетів не сидять в соціальних мережах, тож 85% – потенційна цільова аудиторія. Дані, як людина вносить при реєстрації, геолокації, освіта, підписки, захоплення, специфіка роботи і навіть відмітки та лайки дозволяють таргетологам точно влучати в ціль та просувати продукт. Якщо говорити про таку рекламу в соціальних мережах, зокрема Facebook, Instagram, Twitter, YouTube та Pinterest, то вона ще й дозволить зменшити витрати, адже нецільова аудиторія одразу відсіюється. Правильно налаштований таргет – це велика аудиторія, впізнаваність бренду, взаємодія з потенційним клієнтом, збільшення продажів тощо. А що найголовніше – власник бізнесу не запарюватиметься над створенням контенту – графіки, фото, відео – команда агентства Cómon все бере на себе.

0 коментарів

Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
ТОП 10
Збитків на сто тисяч: у Чернівцях через недбалість управителя 121 будинок був без тепла
6 949
Коли 17 листопада на Буковині не буде світла: графік відключень
4 932
Чернівчан закликають гідно провести в останню дорогу полеглого воїна Дмитра Ільчука
3 642
Цибуля подешевшала до рекордних цін: скільки вона коштує на ринках Чернівців
2 983
Учень з Буковини встановив національний рекорд, піднявшись на одну з вершин Альп
2 921
Озвучено рівень бідності в Україні: яка мінімальна сума для пенсіонера, працівника та дитини
2 721
У Чернівцях попрощались із загиблим захисником Дмитром Ільчуком
2 632
Родина, яка прославила регіон: у Чернівцях проведуть культурно-освітній захід присвячений Мандичевським
2 526
«Буковина» встановила клубний рекорд та увійшла в історію Першої ліги
2 414
Буде більше світла: на Буковині знов оновили графік відключень світла на сьогодні
2 149

Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.