Водій автобуса №1А Микола Шевчук, який раптово помер сьогодні, 10 березня, на зупинці "Дріжджзаводу", пройшов відповідний медогляд і якихось пересторог щодо того, аби не допускати його до роботи, не було.
Про це у коментарі molbuk.ua сказав заступник Чернівецького міського голови Ігор Крохмаль.
"Людина 8 березня вийшла з лікарняного, абсолютно нормально пройшла медогляд. Відпрацювала зміну, вчора була вихідна так, як належиться по нормі. І сьогодні приступила до роботи. Ну, таке стається з людьми і інших професій. Це горе, втрата. Але ці нісенітниці, які поширюють, - це навіть логічно не піддається поясненню", - запевняє посадовець.
- Тобто не може бути такого, що працівник не пройшов комісію, або зробив це неналежним чином?
- Як це не пройшов медкомісію? Кожен громадянин може прийти рано на випуск і подивитися, як це все відбувається. Це ж безпека громадян. Тут не може бути жодної формальщини, абсолютно. Чоловік був на лікарняному, йому медики закрили лікарняний і він вийшов на роботу. Ну так сталося.
Трудове законодавство вимагає при прийомі отримати документ. Працівник повинен подати нам документ про медичну довідку встановленої форми. Звичайно, що він іде в лікарню, проходить медкомісію, йому виписує лікар документ із підписом і далі подає на тролейбусне управління.
Відповідно, перед випуском вранці усіх працівників обстежує лікар. Це є передрейсовий огляд. Якщо є якісь скарги - людині замірюють тиск. Люди є різні. Людина може бути в нетверезому стані, ще щось. На це є ціла низка служб, які відповідають за це. Тобто працівника просто так не випустять на рейс. Будь-яка підозра - відразу ж викликається резервний водій, і людину замінюють.
-Можливо, будете запроваджувати тепер вікові обмеження при прийомі на роботу?
- Ні, за таке - кримінальна відповідальність. Якщо законодавство дозволяє людині працювати, то яким чином ми можемо так робити, змінювати закон чи що?
Скільки років було водієві?
- 62 роки, якщо не помиляюся. Але людям пенсійного віку не заборонено влаштовуватися на роботу. Зараз деякі ЗМІ пишуть, що наших працівників змушують працювати понаднормово. Але як це можна змусити людину їхати цілодобово за кермом? Що, його прив'язують кайданами чи як?
-Можливо, стимулюють доплатами, надбавками...?
- Такого не може бути. Часом люди нам скаржаться на кшталт "Я стою на зупинці, дивлюся на GPS, а на відстої стоять 4 машини і не їдуть". Вони тому й не їдуть, бо по закону він повинен 4 години від"їхати і 40 хвилин відпочивати. Людина повинна вийти, вибачте, до вбиральні, перекусити, випити чаю чи кави. Словом, відпочити від роботи.
Крім того, дуже багато контрольних служб. Ми ж сплачуємо зарплатню працівникам відповідно до відпрацьованого часу. Уявіть, щороку нас перевіряє Держгірпромнагляд, Держпраці. І от вони приходять і бачать, що людина працює понаднормово, що заборонено законом. Це ж кримінальна відповідальність! Хто таке буде робити? Це ж нісенітниця! Якщо немає водія, значить, автобус не виходить на рейс!
- Чи після цього випадку проведете позаплановий медогляд працівників комунальних підприємств?
- Це можливо, якщо, наприклад, керівництво підприємства змусить усіх піти до лікарні ще раз перевіритися. Але це нонсенс.
Раніше повідомлялося, що у Чернівцях біля зупинки "Дріжджзавод” помер водій автобуса №1А.
Пізніше у ЧТУ прокоментували цей випадок.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber |