У Чернівцях діє муніципальний контакт центр. Його мета – оперативне реагування на ваші звернення щодо аварійних ситуацій.
Проте до нього можна телефонувати ще з багатьох питань.
Про це
повідомляє Чернівецька міська рада, пише molbuk.ua
До контакт-центру потрібно дзвонити, коли є:
?Аварійна ситуація. Пошкодження мереж водопостачання та водовідведення, тепло-, газо- і енергопостачання.
?Неполадки. Не працює вуличне освітлення чи підземний смітник; не їздить чи застряг ліфт.
?Проблеми з громадським транспортом. Автобуси чи тролейбуси не дотримуються графіка руху, не працює валідатор та інші питання пов’язані із цим напрямком.
?Проблеми з прибиранням та вивезенням сміття. До прикладу, неякісно прибирають вулиці, зупинки чи громадські простори, утворилося стихійне сміттєзвалище або ж просто нерегулярно вивозять сміття.
?Утримання доріг. Утворилася яма, провалився люк, потрібне грейдерування чи підсипка дороги.
?Питання щодо експлуатації житлового фонду. Протікає дах, підтоплює підвал чи вулицю і так далі.
?Надзвичайна ситуація. У випадку негоди повалило дерево, вивіску чи рекламну конструкцію, нанесло сміття чи каміння.
Окрім того, працівники контакт-центру консультують із більшості питань життєдіяльності міста, соцзахисту, освіти та медицини.
"Муніципальний контакт-центр – це щось на кшталт координаційної служби. Там реєструють звернення та направляють їх "за адресою" виконавця, адже не всі питання, щодо яких туди можна звертатися, стосуються повноважень міськради", - йдеться у дописі.
Номери контакт-центру: 15 80, 050 222 15 80, 58 88 88, 54 48 07
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber |
8-03-2023, 16:38
0
925