Новини Чернівців
Майже половина чернівчан позитивно оцінює якість комунальних послуг у місті. Про це свідчать дані соціологічного дослідження, проведеного громадською організацією "Буковинська агенція регіонального розвитку".
При цьому абсолютно задоволені якістю послуг лише 4% опитаних, абсолютно незадоволені 19,5%.
Найвищий рівень якості, на думку опитаних, у газопостачання (71%). Позитивно оцінили якість водопостачання - 62% (негативно 5%), 39% - теплопостачання (негативно 25%).
Гірше оцінили опитані городяни вивезення сміття - негативно 36%, а позитивно 33%. Прибиранням прибудинкових територій незадоволені 50%, тоді як позитивно оцінили лише 22%. Найгіршою вважають чернівчани роботу ліфтового господарства – 78% оцінили її як негативну і лише 22% як позитивну. Роботу ЖРЕПів з ремонту і утримання будинків негативно оцінили 67%, а позитивно – лише 2%.
Відповідність тарифів якості опитані теж оцінили по-різному. Так 54% вважають тариф на газ для населення відповідним якості та лише 8% - невідповідним. Майже половина назвали тарифи на воду і світло такими, що відповідають якості.
А ось більше половини чернівчан назвали невідповідними тарифи на ліфти (53%). Аж 68% опитаних незадоволені тарифами, які сплачують ЖРЕПам за обслуговування будинків.
45% опитаних вказали, що не готові платити більше за послуги, якщо навіть їхня якість покращиться. І 44% готові платити більше лише за деякі з них.
Основними проблемами комунального сектору городяни назвали зношеність інженерних мереж, відсутність профілактичного ремонту мереж, перебої подачі світла, води і газу, а також нерегулярність вивезення сміття.
В опитуванні взяло участь 737 респондентів з різних мікрорайонів міста.
8-06-2010, 13:32
0
1 921