Щоб у платіжках були точні розрахунки за електрику - потрібно обов'язково повідомляти показники власних лічильників. У "Чернівціобленерго"
розпочали приймати показники лічильників споживачів: 27-28 лютого, 1, 2 та 3 березня без перерви і цілодобово.
Про це
йдеться у телеграм-каналі акціонерного товариства, пише molbuk.ua
В обленерго наголошують, якщо споживач забуде передати показник у дні прийому, то за звітний місяць система нарахує по середньому споживанню, яке було у лютому минулого року.
"За таких обставин, у вашій платіжці кількість кіловат/годин може відрізнятися від реально спожитих. Нагадуємо, якщо у помешканні тимчасово ніхто не проживає або не було споживання електроенергії, тоді надавайте попередній показник", - йдеться у повідомленні від обленерго.
Через перебої зі зв’язком також не завжди можуть працювати інтернет-сервіси. Тому не відкладайте повідомлення показника на останній день.
"Чернівціобленерго" нагадує, що найкраще і найефективніше користуватися сервісами телеграм-бот і "Особистим кабінетом" на сайті обленерго.
Отже, передавайте показники через:
Call-центр (0372) 584-980, 099 2309900; 067 2309900;
Telegram-бот https://t.me/oblcv_bot (https://t.me/oblcv_bot?fbclid=IwAR3Z3U3DEJg0FQkObWrY2C8H9H-EJUM4VbiPtgvLTC6EihVh2lZxEEXfJec) ;
Особистий кабінет.
Працює:
електронна пошта: pokazy@oe.cv.ua
короткий номер 20300 (тільки для абонентів Водафон, а також тих, хто знає правильну комбінацію повідомлення).
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
27-02-2023, 12:00
0
5 639