Українці стали частіше користуватися промокодами: що це означає*

новини
2 029
0
* На правах реклами



У березні-квітні, як свідчать дані соціологічних опитувань, українці почали купувати у рази рідше, відмовилися від низки товарів та послуг. Відповідно, інтерес до промокодів та їх застосування теж відчутно знизився. У розважальній сфері, де традиційно попит на промокоди був високим, падіння становило 40%, а в інших категоріях досягало 70-80%. Опитування, проведені влітку та восени, показали, що українці швидко впоралися з панічними настроями, пристосувалися до нових умов життя та почали повертатися до звичної споживчої поведінки.

Які товари та послуги найпопулярніші серед любителів промокодів


Згідно з результатами жовтневого дослідження, українські споживачі найчастіше використовують промокоди для придбання смартфонів, побутової техніки, комп'ютерів та планшетів. Зі знижкою також охоче купують одяг, замовляють їжу з доставкою.

Почалося відновлення попиту на промокоди і в таких категоріях:

  • декоративна та доглядова косметика;
  • гігієнічні засоби;
  • побутова хімія.
Як стверджують експерти сервісу Емпоріум, промокоди на знижку з emporium.com.ua у цих категоріях дають покупцям можливість заощадити:
  • від 10 до 50% на придбанні будь-якого товару з асортименту;
  • до 15% на першому замовленні;
  • 25% при замовленні вибраних товарів окремих брендів, колекцій;
  • до 40% при купівлі уцінених товарів.
Також за промокодом онлайн-клієнти отримують безкоштовну доставку чи 100% знижку на другий товар у чеку.
Активізувалась і сфера мікрокредитування. Дуже популярним, трохи несподівано виявилося використання промокодів при оформленні мікропозики. Частково завдяки продуманій маркетинговій політиці вдалося сповільнити падіння галузі та поступово нарощувати показники.
Ще однією несподіванкою стало використання промокодів під час оформлення страхового полісу, оренди житла, бронювання готелів.

Що означає зростання попиту на промокоди


Результати досліджень, проведених у жовтні, показали, що порівняно з березнем-квітнем українці почали активніше користуватися промокодами. Експерти вважають, що така зміна у поведінці споживачів товарів та послуг вказує на поступову стабілізацію економічного та фінансового стану населення. Відновлення попиту на промокоди, особливо в розважальній сфері, аналітики вважають своєрідним індикатором стану вітчизняної економіки. Попит стимулює пропозицію, отже, промисловість та сфера послуг розвиваються.

Але є й протилежна думка. Збільшення попиту на промокоди вказує на те, що люди змушені заощаджувати, тому використовують будь-які можливості купити товар зі знижкою.

Хто має рацію — покаже час.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.