* На правах реклами
В умовах війни утримувати офлайн-магазини не просто невигідно, а й небезпечно. Здається, зараз умов для ведення бізнесу взагалі немає, адже багато людей мобілізовані, виїхали за кордон або знаходяться на тимчасово окупованих територіях. Але саме зараз актуальною стає діяльність через Інтернет. Це можливість і далі підтримувати економіку країни, сплачувати податки й донатити, не ризикуючи. Онлайн-технології дають можливість залучити більше клієнтів.
Для розкручування та підвищення позицій у видачі пошукової системи необхідна SEO-оптимізація. Це комплекс заходів, що проводяться як на самому сайті, так і поза ним для покращення його рейтингів, технічних параметрів і юзабіліті. Оптимізація буває зовнішньою та внутрішньою. У першому випадку працюють із самим ресурсом, у другому – роблять його значущим через згадки на інших майданчиках.
Які головні переваги
В умовах війни складно витримати конкуренцію, адже більшість підприємців перейшли в онлайн. Це стосується будь-якого напрямку діяльності. Найважче невеликим інтернет-магазинам, адже в них від початку була не дуже велика цільова аудиторія, її потрібно збільшувати.
SEO просування дає будь-якій компанії багато переваг:
- великі показники продажів. Оптимізація дає довгостроковий ефект. Завдяки їй значно зростає кількість відвідувачів сайту. Це, звісно, призводить до того, що компанія має більше переглядів і замовлень товарів;
- забезпечення лояльності клієнтів. Немає настирливої реклами. Користувач оптимізованого сайту отримує те, чого хоче, і за це дякує продавцеві. Шукаючи якийсь товар чи послугу в Інтернеті, людина віддає перевагу простому та зрозумілому сайту. Він стане таким, якщо зробити його релевантним запиту;
- хороше співвідношення якості й ціни. СЕО-оптимізація не виходить дуже дорого. Не доводиться платити за зростання відвідування в кількості, лише за повний комплекс послуг. Коли трафік збільшується, ціна проєкту не зростає;
- прозора робота. Коли фахівці займаються просуванням, замовник в будь-який момент має можливість відстежити результати. Показники віддачі кожен контролює самостійно. У SEO-аудиті використовуються спеціальні метрики для перегляду й аналізу показників.
Оптимізація потрібна для будь-якого сайту. Особливо варто замовити її тим, хто тільки нещодавно почав вести бізнес онлайн. Фахівці Wezom допоможуть розробити стратегію в залежності від конкретних потреб і задач, а також напрямку діяльності організації. Професіонали завжди обирають найбільш ефективний спосіб, щоб збільшити показники продаж і популяризувати бренд.
Як проводиться
SEO-оптимізація – це послідовний процес, який передбачає цілий комплекс робіт. Спочатку проводиться аудит онлайн-майданчика. Це необхідно, щоб визначити помилки, технічні прорахунки, проблеми в юзабіліті або інших моментах. Їх потрібно виправити ще до того, як розроблятиметься стратегія. Так, пошукова оптимізація сайту дає можливість позбутися технічних проблем, зробити ресурс більш привабливим, простим у використанні. Саме таким він стане корисним для клієнта.
Після аудиту складають семантичне ядро. Це ключові тематичні запити, які вводять під час пошуку в Інтернеті. Потім проводять перелінковку, тобто додають ці запити в наявний контент або створюють новий. Після запуску фахівці постійно відстежують показники відвідування, визначають, на яких сторінках користувачі бувають рідше й чому. Фахівці Wezom контролюють віддачу від СЕО-оптимізації на кожному етапі роботи з проєктом, оперативно та професійно реагують на будь-які зміни, за потреби коригують тактику розвитку.
3-10-2022, 15:51
0
713