RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

* Пресреліз

За останніх півроку ми звикли читати здебільшого політичні й фронтові новини, повідомлення про закриття того чи іншого магазину, статті про втрати й поради з психології. І через такий великий потік інформації ми пропускаємо позитивні й хороші меседжі. Зокрема й про відкриття закладів. Наприклад, наприкінці серпня у Чернівцях запрацював ресторан середземноморської кухні SNTR. Сама реалізація проєкту в такий нестабільний і непростий час заслуговує захоплення й уваги. Про особливості цього закладу, його концепцію, ми розпитали у представників ресторану.



– Відкривати ресторан – справа кропітка й відповідальна. В умовах війни, напевно, ще й в рази важча. Чи довго ви зважувались на таке сміливе рішення?


– Ідея відкрити ресторан виникла вже після початку війни. Просидівши перші тижні, як й інші, в невідомості, зрозуміли, що щось треба робити, бо чекати, склавши руки, – не варіант. Щоб мати якийсь результат, потрібно старатися й пробувати, бо без руху й самовіддачі нічого не вийде. Тому й вирішили відкрити SNTR. Ми розуміли, що запускаємо ресторан у нелегкий час, тож хотіли якомога більше дати можливостей іншим. Так, завдяки цьому закладу на ринку праці з’явилися нові робочі місця, міський бюджет наповнюється податками, а самі Чернівці стають затишнішими й комфортнішими.

– Чи не боялися ризиків?


– Ризики є постійно. А ресторанна справа – боятися кожен день, адже ти постійно несеш відповідальність за якість їжі. Це ми розуміли. Але попри такі нюанси віримо в справу, яку робимо, працюємо над тим, щоб людям подобалося в нас, вдосконалюємося, і цим же зменшуємо відсоток хвилювання.

– Кожен заклад має свою концепцію, задум. Про що ж SNTR?


– Ресторан SNTR – насамперед це про спокій і безтурботність. Починаючи від інтер’єру й закінчуючи стравами, ми хотіли розслабити людей, перенести їх в країн Середземномор’я – Грецію, Албанію, береги Італії, Туреччину. Все створювалося для того, щоб відвідувачі могли абстрагуватись, відволіктись, переключитися на позитивне, потрапити в інший безтурботний світ, де має війни, проблем, а є насолода, спокій і гармонія.



– Що було найважчим у підготовці до запуску ресторану?


– Кожен, хто вже був у нас закладі, побачив, що наш інтер’єр продуманий до дрібниць. І створити все так, як ми хочемо, було найважче. Справа в тому, що через воєнні дії, матеріали для ремонту постачалися дуже довго, деколи навіть 3-4 тижні. Але ми не могли злегковажити цим моментом, бо для нас кольори й фактури були вкрай важливими, адже вони задають атмосферу закладу. Підбір плитки, гама, форма і розташування столів та стільців, багато зелені – це все має велике значення. Адже SNTR – це оазис, тут кожен елемент має бути плавним, легким і доречним.

– Середземноморська кухня – непроста. Чи легко було знайти людину, яка візьметься за створення меню й звідки постачаєте продукти?


– Справді, у Чернівцях середземноморська кухня досі була не на високому рівні, тож, аби запустити ресторан з крутими стравами, ми звернулися до бренд-шефа з Одеси, який і створив для нас неймовірне меню та навчив наших кухарів готувати справжні шедеври. Страви в SNTR – неймовірно смачні та продумані, а їхня подача – справжнє естетичне задоволення. До того ж наш персонал навчився професійно підбирати вина до тих чи інших позицій з меню. Щодо постачання морепродуктів та інших інгредієнтів, то ми співпрацюємо як із нашими українськими відомими торговими марками, так із представниками з сусідніх країн, зокрема з Румунії.



– Багато хто вважає, що ресторани середземноморської кухні – дорогі. Чи можна у вас пообідати бюджетно?


– SNTR відкрився під час війни, і ми прекрасно знаємо, що фінансовий стан у людей зараз не з найкращих, тому в меню є різні позиції – як і до ста гривень, так і дорожчі. Ми не мали мети запускати пафосний заклад,навпаки ж – хотіли зробити смачну й незвичну для українців кухню доступною. Тим паче, завищувати ціни зараз як мінімум – нелогічно й нелюдяно. За кожного гостя тепер треба боротися, адже попит на ринку знизився. Тому ми поставили собі високу планку з сервісу, якості їжі й атмосфери.

– Що б ви порекомендували замовити людині, яка вперше до вас завітала?


– Вибір страв – завжди індивідуальна справа, адже смаки в кожного різні. Але знаю точно, всі пропозиції з нашому меню – неймовірно смачні, може, навіть найсмачніші з усіх, які ви коли-небудь куштували. До прикладу, в SNTR готують справжню турецько-балканську піде. Звісно, тут знають, як правильно працювати з морепродуктами, рекомендував би скуштувати щупальця восьминога чи лосось на грилі. Для перекусу пропонуємо легкі салати, а для ситного обіду – ніжку ягня чи стейк з теляти. А взагалі можна приходити щоразу й відкривати для себе іншу страву та насолоджуватися особливою атмосферою.

Instagram: sntr.rest
м.Чернівці, вул. Комарова, 15
Бронювання за номером: +380 (95) 831 11 82


Редактор: Марія Фернюк
12-09-2022, 19:00
Коментарів 0 Переглядів 4 991

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".