"Укрзалізниця" заявила про поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах і представила нові вагони.
"Ми вирішили, що кожен український пасажир вартий рівня сервісу, який ми пропонуємо для перевезень європейських дипломатів. Тож починаємо поступовий перехід на нові стандарти якісного обслуговування пасажирів у поїздах "Укрзалізниці", – йдеться в повідомленні.
Зазначається, що у рамках "пілоту" на перших двох поїздах тестують наступне:
- мийні засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів – ці вагони мають виглядати зразково;
- замість кускового мила для рук тестуємо якісну піну в зручних автоматичних дозаторах;
- встановили більш зручні тримачі для туалетного паперу та замінили сам папір;
- забезпечили вбиральні одноразовими накладками на унітази;
- додали дозатори паперових рушників.
"Але і це ще не все: у рамках пілоту ми запропонуємо пасажирам скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка", – зазначають у відомстві.
Яким рейсам пощастило отримати "пілотні" вагони?
№75/76 Кривий Ріг – Київ;
"Потяг до перемоги" (до 13.09.2022 на маршруті №31/32 Запоріжжя – Львів).
"Укрзалізниця" зазначила, що їй дуже важливо почути зворотний зв'язок з приводу оновлень. Коментарі не забарилися.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
6-09-2022, 14:45
0
1 726