RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » Чому важливо правильно і чесно вести бізнес і як Consulting Center Chernivtsi може допомогти у цьому?*

* На правах реклами

Не мати проблем із веденням бізнесу – мрія кожного підприємця. Грамотний бухгалтерський облік, вчасна звітність, сплата податків, коректне працевлаштування, контроль фінансів часто викликають занепокоєння і труднощі у власників бізнесу. А в умовах війни – тим паче, адже законодавство постійно змінюється. І якщо ви не бухгалтер чи фінансист, справитися з цими завданнями непросто. На щастя, зараз функціонує багато консалтингових компаній, що готові 24/7 підставляти плече допомоги підприємцям. Як вони працюють і чому важливо мати в команді доброго фахівця, ми розпитали у директорки Consulting Center Chernivtsi КОВАЛЬ Любов Дмитрівни.



– Для початку розкажіть, як довго Ви працюєте у сфері послуг для бізнесу?


– У цій сфері я вже більше десяти років. З 2011 року працювала бухгалтером як в державних установах, так і у приватних підприємствах. З 2021 року плідно співпрацюю із ФОП-ами, до цього вела справи різних юридичних осіб. Одні спеціалізувалися на виробництві електроенергії, інші – паливних брекетів, дехто займався сільським господарством. Хоч і спрямування абсолютно неоднакові, справлялася з усіма галузями. А цього року вперше взяла участь в обслуговуванні проєктів різних міжнародних організацій.

– Що робите особисто Ви у Центрі Бухгалтерії та Фінансів у Чернівцях?


– Зазвичай я консультую щодо питань оподаткування, створення бізнесу, підбору кведів. Відповідно до нього потім з клієнтом підбираю для них вид ведення діяльності – юридична особа чи громадська організація, систему оподаткування та інші важливі нюанси.



– Чому важливо грамотно вести бізнес?


– По-перше, тримати всі справи в порядку потрібно для того, щоб не мати проблем із законодавством, а отже – уникнути штрафів і покарань. По-друге, фахівець консалтингової компанії триматиме вас у курсі всіх новин та законодавчих змін, яких зараз особливо багато. По-третє, бухгалтер вчасно здаватиме звітності й сплачуватиме податки, тож непорозумінь зі спецслужбами у вас не буде.

– Чи набагато важче підприємцям в умовах війни, ніж раніше?


– Війна відбилася на усіх сферах життя українців, а бізнес – не виняток. Багато малих і середніх підприємств просто припинили свою роботу, хтось взяв оперативну перерву, а дехто вирішив зекономити, відмовившись від послуг бухгалтерів. Але так робити ми б не рекомендували. Зараз чи не щотижня з’являються поправки, доповнення до норм та законів, розробляються нові правила та створюються інші умови для бізнесу. І це все потрібно моніторити. Одночасно виконувати роботу на виробництві і стежити за законодавством – нереально. Такі функції варто делегувати фахівцям з консалтингових компаній, які постійно тримають руку на пульсі всіх новин. З іншого боку зараз підприємцям трохи легше, бо держава багато в чому йде їм на поступки. Але теж дуже важливо вчасно дізнатися про виграшні умови та скористатися ними.

– Які помилки часто допускають підприємці?


– Якщо власник бізнесу не заручається підтримкою хорошого бухгалтера, то помилок у веденні справ йому не уникнути. Найчастіше підприємці допускають неточностей у звітностях, неправильно працевлаштовують людей і неграмотно виконують звіти щодо найманої праці. Про квитанції та податки взагалі промовчу. Звісно, поки ніхто не перевіряє документи – нічого страшно, але якщо нагрянуть спецслужби – без штрафів не обійтися.



– Чи часто тепер звертаються за послугами консалтингових компаній і чому слід обирати саме Вас?


– На диво, зараз спостерігається тенденція до максимального узаконення бізнесу. Підприємці стараються робити все правильно і відкрито, не обходячи норми. До того ж тепер ведення бухгалтерського обліку не вимагає стаціонарної роботи в офісі, а це набагато зручніше і простіше. Загалом з Consulting Center Chernivtsi добре, бо ми дистанційно підключаємося до наших клієнтів, оперативно виконуємо свої функції, стежимо за всіма нововведеннями, за потреби консультуємо з усіх питань та постійно підтримуємо зв’язок.

Детальніше про роботу Consulting Center Chernivtsi можна дізнатися за тел.: 097 759 2859
Instagram: consulting_center_chernivtsi
Facebook:ConsultingCenterChernivtsi
Сайт: consulting-center.com.ua
Редактор: Марія Фернюк
27-09-2022, 16:00
Коментарів 0 Переглядів 3 160

Теги -
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони


92-річний Аркадій Мардар із Кельменців на все життя запам’ятав ті страшні моменти

На мітинг-реквієм прийшло чимало містян
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

На мітинг-реквієм прийшло чимало містян


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.