RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Історія успіху | Історія успіху Допомога захисникам | Медична допомога для переселенців | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

* На правах реклами

Не мати проблем із веденням бізнесу – мрія кожного підприємця. Грамотний бухгалтерський облік, вчасна звітність, сплата податків, коректне працевлаштування, контроль фінансів часто викликають занепокоєння і труднощі у власників бізнесу. А в умовах війни – тим паче, адже законодавство постійно змінюється. І якщо ви не бухгалтер чи фінансист, справитися з цими завданнями непросто. На щастя, зараз функціонує багато консалтингових компаній, що готові 24/7 підставляти плече допомоги підприємцям. Як вони працюють і чому важливо мати в команді доброго фахівця, ми розпитали у директорки Consulting Center Chernivtsi КОВАЛЬ Любов Дмитрівни.



– Для початку розкажіть, як довго Ви працюєте у сфері послуг для бізнесу?


– У цій сфері я вже більше десяти років. З 2011 року працювала бухгалтером як в державних установах, так і у приватних підприємствах. З 2021 року плідно співпрацюю із ФОП-ами, до цього вела справи різних юридичних осіб. Одні спеціалізувалися на виробництві електроенергії, інші – паливних брекетів, дехто займався сільським господарством. Хоч і спрямування абсолютно неоднакові, справлялася з усіма галузями. А цього року вперше взяла участь в обслуговуванні проєктів різних міжнародних організацій.

– Що робите особисто Ви у Центрі Бухгалтерії та Фінансів у Чернівцях?


– Зазвичай я консультую щодо питань оподаткування, створення бізнесу, підбору кведів. Відповідно до нього потім з клієнтом підбираю для них вид ведення діяльності – юридична особа чи громадська організація, систему оподаткування та інші важливі нюанси.



– Чому важливо грамотно вести бізнес?


– По-перше, тримати всі справи в порядку потрібно для того, щоб не мати проблем із законодавством, а отже – уникнути штрафів і покарань. По-друге, фахівець консалтингової компанії триматиме вас у курсі всіх новин та законодавчих змін, яких зараз особливо багато. По-третє, бухгалтер вчасно здаватиме звітності й сплачуватиме податки, тож непорозумінь зі спецслужбами у вас не буде.

– Чи набагато важче підприємцям в умовах війни, ніж раніше?


– Війна відбилася на усіх сферах життя українців, а бізнес – не виняток. Багато малих і середніх підприємств просто припинили свою роботу, хтось взяв оперативну перерву, а дехто вирішив зекономити, відмовившись від послуг бухгалтерів. Але так робити ми б не рекомендували. Зараз чи не щотижня з’являються поправки, доповнення до норм та законів, розробляються нові правила та створюються інші умови для бізнесу. І це все потрібно моніторити. Одночасно виконувати роботу на виробництві і стежити за законодавством – нереально. Такі функції варто делегувати фахівцям з консалтингових компаній, які постійно тримають руку на пульсі всіх новин. З іншого боку зараз підприємцям трохи легше, бо держава багато в чому йде їм на поступки. Але теж дуже важливо вчасно дізнатися про виграшні умови та скористатися ними.

– Які помилки часто допускають підприємці?


– Якщо власник бізнесу не заручається підтримкою хорошого бухгалтера, то помилок у веденні справ йому не уникнути. Найчастіше підприємці допускають неточностей у звітностях, неправильно працевлаштовують людей і неграмотно виконують звіти щодо найманої праці. Про квитанції та податки взагалі промовчу. Звісно, поки ніхто не перевіряє документи – нічого страшно, але якщо нагрянуть спецслужби – без штрафів не обійтися.



– Чи часто тепер звертаються за послугами консалтингових компаній і чому слід обирати саме Вас?


– На диво, зараз спостерігається тенденція до максимального узаконення бізнесу. Підприємці стараються робити все правильно і відкрито, не обходячи норми. До того ж тепер ведення бухгалтерського обліку не вимагає стаціонарної роботи в офісі, а це набагато зручніше і простіше. Загалом з Consulting Center Chernivtsi добре, бо ми дистанційно підключаємося до наших клієнтів, оперативно виконуємо свої функції, стежимо за всіма нововведеннями, за потреби консультуємо з усіх питань та постійно підтримуємо зв’язок.

Детальніше про роботу Consulting Center Chernivtsi можна дізнатися за тел.: 097 759 2859
Instagram: consulting_center_chernivtsi
Facebook:ConsultingCenterChernivtsi
Сайт: consulting-center.com.ua
Редактор: Марія Фернюк
27-09-2022, 16:00
Коментарів 0 Переглядів 1 882

Теги -
Незабаром ще декілька сімей зможуть отримати свої тимчасові будиночки у Чорногузах.
• Новини партнерів
ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Усе робимо з любов’ю». Блог Надії Будної
У цей нелегкий час є чимало добрих людей, які допомагають іншим
Горе -«шумахери» на чернівецьких дорогах. Блог Галини Олійник
Правила дорожнього руху існують, вочевидь, не для наших водіїв

Потреби захисників України на фронті залежать від умов ведення війни, проте не втрачають своєї актуальності засоби пересування.

Пенсіонери та військовослужбовці отримують знижку 20% на оправи.

Перебуваючи у клініці Ви завжди можете розраховувати на комфортні умови перебування та турботу про Вас, чуйність та розуміння.

Для того, щоб її отримати, потрібно зареєструватися в клубі з 1 до 31 вересня та активувати свій обраний абонемент.

Уже пів року магазин Smartzoo, що на вулиці Комарова, 11, робить усе для того, щоб нашим домашнім улюбленцям жилося комфортно в наших оселях.


Ми поспілкувалися з Олександром Сильвестровичем, щоб дізнатися про роботу ортодонта, послуги, які пропонує IDS dental clinic, та лабораторію, яка нещодавно запрацювала на базі клініки.
• Теги