Постачальники газу, від яких споживачі перейшли до “Нафтогазу” (у тому числі “Чернівцігаз збут”), мають повернути переплати впродовж 14 днів. Проте в умовах воєнного стану терміни повернення можуть бути інші.
Про це повідомляє “Нафтогаз”.
Зазначає, що майже 9 мільйонів споживачів перевели до “Нафтогазу” заднім числом. А попередні постачальники не попередили про це споживачів належним чином.
“Попередні газопостачальні компанії мали передбачити свою нездатність продовжувати постачання природного газу і повідомити про це всіх споживачів завчасно - не пізніше ніж через три робочі дні після дня, коли стало відомо про відповідні обставини”, - зазначили у “Нафтогазі”.
Клієнтам радять отримати роз’яснення щодо ситуації, яка склалася, у попередньої газопостачальної компанії.
“Ми розуміємо, що клієнти цих компаній проводили розрахунок за попередній період з вищезгаданими компаніями, проте поставку газу за травень та червень 2022 року здійснював “Нафтогаз”. Саме тому, рахунки за спожитий газ у попередньому періоді мають бути оплачені на рахунки ГК "Нафтогаз України". Попередня газопостачальна компанія протягом 14 (максимально 30) календарних днів, має надати відповідь та повернути переплату. Проте в умовах воєнного стану терміни повернення можуть бути інші. Дієвого механізму щодо переводу коштів між компаніями не існує.”, - зазначають у “Нафтогазі”.
Також повідомляється, що ГК "Нафтогаз України" не володів інформацією про припинення газопостачання для 10 млн українських домогосподарств й отримала цю інформацію після 10 червня, під час процесу формування рахунків за спожитий газ у попередньому періоді.
Щоб переплати повернули, потрібно звернутись до попередньої газопостачальної компанії та написати заяву на повернення переплати.
До заяви на повернення коштів платнику необхідно додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (з зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку).
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
7-07-2022, 14:00
0
25 170