RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » На Буковині здешевшали вживані авто, але парламент повернув мита: яка ситуація на Калинівському авторинку


Закон про пільгове розмитнення автомобілів давав можливість придбати автомобіль за низькою ціною пересічному українцю.

За "нульовою" схемою було завезено понад 119 тисяч уживаних автівок. Через це ціни на деякі вживані автомобілі знизилися, йдеться в публікації "МБ".



"Немає грошей на дорогі авто"

Ми вирішили перевірити, чи справді ціни на вживані авто знизилися, і побували на Калинівському авторинку. Попри те, що я приїхала туди у вівторок та в погану погоду, на ринку – чимало автівок. Від бюджетних до дорогих моделей.



Пан Сергій пригнав автомобіль із-за кордону. Каже, що автівки і справді подешевшали. На деякі марки ціна впала на 800-1000 доларів.

– Подешевшали авто, бо не було мита. Раніше доводилося платити в середньому 2000-3000 за митні послуги. Зараз можна ввезти авто дешевше, відповідно, тут дешевше його продавати. Але ті, що розмитнювали раніше, ще тримають ціну. Моє авто SEAT Exeo 2011 року теж пригнане з-за кордону. Там авто коштувало від 4500 до 5500 доларів. На кордоні воно мені обійшлося десь в 400 доларів. Тут за нього прошу 7800, – каже Сергій.

Підходжу до водія Mazda CX-9. Авто 2013 року випуску. Чоловік продає його за 14 тисяч доларів. Каже, що раніше це авто коштувало 16 тисяч.

– Я думаю, що авто будуть дорожчати. "Нульове" розмитнення скасують – і вони знову зростуть у ціні. Зараз авто середньої цінової категорії впали в ціні на 1000-1500 доларів. Котрі дорожчі, ті ще більше впали в ціні. Могли б і більше, але дуже подорожчало пальне. Щоб пригнати авто, доводиться чимало заплатити. На кордоні за таке авто доведеться заплатити 700 доларів. Плюс пальне. Разом всі витрати, щоб пригнати, обійдуться від 1200 доларів, – каже Олексій.



Водій Олег, що також пригнав своє авто, також підтримує думку, що автомобілі подешевшали.

– Машини подешевшали приблизно на 1500 євро в середньому. Люди зараз не мають грошей, щоб дозволити собі купити авто. Якщо й беруть, то дешеві моделі – від 1500 євро до 5500. Дуже в попиті електромобілі, вони зараз навпаки зросли у ціні у півтора-два рази.
Деякі продавці розповідають, що ціни зараз залишилися на тому ж рівні що й були. А якщо й подешевшали, то не набагато. Це пов’язано із тим, що ціни на авто за кордоном почали рости в ціні через попит.

– Я щойно приїхав з Нідерландів. Ціни на закордонних авторинках зростають. Звичайно, добре, що скасували мито. Але ціни зросли, пальне подорожчало, і вартість автомобіля виходить така ж, як і з митом. Щоби пригнати це авто з Нідерландів, пішло 300 євро на бензин. У загальному все (дорога, витрати на кордоні, проживання у готелі) мені обійшлося трохи понад 700 євро, – каже продавець Микола.

– Ціни на дешеві авто ще недавно були дуже низькі, але зараз вони вирівнюються до того рівня, як колись коштували розмитнені авто, – каже колега Миколи, Юрій.



Як змінилися ціни

Як змінилися ціни, з’ясовували експерти Інституту досліджень авторинку. Основою аналітики є інформація про ціни на найпопулярніші моделі авто в оголошеннях продажу на найбільшому онлайн маркетплейсі AUTO.RIA.

Серед автомобілів 2009-2014 років виробництва рекордно впав у ціні Hyundai Sonata – майже на 900 доларів. Цього відомого "корейця" станом на сьогодні можна придбати за 9,4 тисячі доларів.

Набагато дешевше зараз обійдеться й популярний в Україні Renault Megane – мінус 700 доларів від ціни на січень 2022-го року. За б/в модель у хорошому стані попросять не більше ніж 8,3 тисячі доларів. Авто 2010 впало в ціні на 950 доларів, до 4650 доларів.



Улюблена багатьма українцями модель чеської марки Skoda Octavia з початку поточного року встигла здешевшати майже на 400 доларів. Машина, що зійшла з конвеєра між 2009 та 2014 роками, вартує зараз 9,8 тисячі доларів.

Volkswagen Passat B5, який у 2021 році коштував в середньому 3450 доларів, зараз можна купити за $2400. Модель B6 впала в ціні з $5500 до $3500.

P.S. Верховна Рада повернула мита та оподаткування ПДВ на імпортні товари та на ввезення автомобілів із 1 липня.



Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Аліна Книжник
25-06-2022, 14:56
Коментарів 0 Переглядів 3 980

Теги -

Дівчина вчора, 23 листопада, пішла з дому та досі не повернулася
Врятував десятки побратимів: буковинець під обстрілами вивозив товаришів із передової


Андрій Дробко служить водієм батальйону буковинської тероборони
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.