Новини Дня

00:45
Чому редиску потрібно саджати тільки восени
00:30
Не тільки риба: чотири найкращих рослинних джерела омега-3
00:15
Шість продуктів, які допоможуть залишатися здоровими всю зиму
23:59
На фронті 174 зіткнення, на Покровському напрямку ворог зазнав відчутних втрат
23:45
П'ятниця стане початком "білої смуги" для чотирьох знаків Зодіаку. Кого обрали карти Таро
23:23
Названо овоч, який потрібно їсти всім щодня
22:58
Україна під час ракетного обстрілу Курщини поранила північнокорейського генерала - WSJ
22:43
Путін заявив, що Росія атакувала Україну ракетою середньої дальності "Орєшнік"
22:21
Міністри ЄС обговорили підвищення тарифів на аграрний імпорт із РФ і Білорусі
22:05
Сонце поверне щастя в життя цих знаків Зодіаку. На кого чекає період великої радості
21:41
Рекордні витрати на оборону, скорочення пенсій: у РФ затвердили бюджет на 2025-27 роки
21:20
Що станеться з організмом, якщо їсти картоплю щодня
21:00
Чернівчанка, яка очолила Міндовкілля розповіла, на чому повинна базуватися відбудова України
20:40
На збереження репродуктивних клітин військових у бюджеті заклали ₴190 мільйонів
20:20
ЗСУ створили першу школу підготовки операторів безпілотних роботизованих комплексів
20:18
Платіжне шахрайство: важливість двофакторної автентифікації*
20:00
У Чернівцях патрульні зупинили п'яного водія: вміст алкоголю перевищив норму в 14 разів
19:40
Рада ухвалила законопроєкт про безпеку в закладах середньої освіти: деталі
19:23
З'явився графік вимкнення світла на Буковині на 22 листопада
19:20
Становище України на фронті погіршилось: міністр оборони Британії зробив попередження
Больше новостей
Молодий буковинець » новини » Нульове розмитнення "євроблях": звідки привозять вживані авто українці та яка їхня ціна

Нульове розмитнення "євроблях": звідки привозять вживані авто українці та яка їхня ціна

новини / Новини України
982
0

Від початку дії нульового розмитнення до України привезли понад 140 тисяч вживаних транспортних засобів. Найбільше — легкових автомобілів доступного цінового сегменту.

Від 9 квітня до 19 травня українці привезли з-за кордону 90 269 транспортних засобів на нульовим розмитненням. З них 95,7% (86,4 тисячі) були легковими авто, 3,4% склали вантажні авто (1,9 тисячі), 0,6% сідлових тягачів (354) та 0,3% автобусів (155).



Як повідомляє Інститут досліджень авторинку, порівнюючи з аналогічним періодом минулого 2021 року (квітень-травень), загальний імпорт вживаних транспортних засобів зріс лише на 6%. Тобто зростання імпорту не можна назвати багаторазовим, а скоріше поверненням до "довоєнних" об’ємів з невеликим зростанням.

Перше місце в топі найпопулярніших країн зайняла сусідня Польща. З цієї країни українці експортували 37,2% від загальної кількості вживаних авто за нульовим розмитненням — понад 30 тисяч авто. На другому місці опинилася Німеччина (28,7%, понад 23 тисячі авто). Третє місце посіла Литва (13%, 10,5 тисячі авто). США, які до початку повномасштабного вторгнення очолювали рейтинг країн, звідки українці привозили найбільше авто, опустилися аж на четверте місце, із часткою 5,2% та показником у трохи більше ніж 4 тисячі експортованих до України машин.

Також популярністю серед українців користуються Чехія, Нідерланди, Франція, Словаччина, Бельгія та Швейцарія.

Щодо цін, то в більшості українці потребують недорогих автомобілів доступної цінової категорії. Статистика це підтверджує: понад 78% легковиків, привезених під нульове розмитнення, були ціною до $5 тисяч. Найбільше купували автомобілі в цінових діапазонах $1-2 тисячі (28,2%) та $2-3 тисячі (19,5%).

Середня вартість вживаного "легковика" з-за кордону, який привозили під нульове розмитнення, склала $4 268. У січні-лютому цей показник був на рівні $4 759.

Цікаво, що у період дії нульового розмитнення суттєво скоротилася частка автомобілів ціною до $1 тисячі. У січні-лютому таких машин було 17,2% від загальної кількості (9,8 тисячі), а у квітні-травні — лише 6,2% (5,3 тисячі). Це може означати дві речі. Перше: українці перестали занижувати митну вартість, адже за відсутності митних платежів вона не впливає на їхній розмір. І друге: сума, яку українці готові витратити на купівлю авто, не змінилася, проте раніше значну частину цих коштів складали податки на імпорт. За їхньої відсутності можна витратити більше власне на купівлю самого автомобіля, а отже купити дещо дорожчу машину.

Також помітно, що кількість імпортних автомобілів різко зменшується після позначки у $10 тисяч, а за увесь час дії нульового розмитнення до України привезли лише 348 "легковиків" вартістю понад $50 тисяч (0,4% від загальної кількості).

Додамо, що на початку квітня Верховна Рада звільнила від митних платежів усі транспортні засоби, що ввозяться до країни. Українців звільнили від сплати ПДВ, акцизу та ввізного мита під час розмитнення автомобілів. Закон про "нульове розмитнення" дозволяє без сплати податків ввозити до України транспортні засоби на час дії військового стану - наразі це до 23 серпня.

Це було зроблено для того, щоб швидко доправити автомобілі для армії, тероборони та всіх гуманітарних і військових потреб. А також, щоб відновити автопарк простих українців, чиї автомобілі були знищені в результаті бойових дій.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.
[related-news] [/related-news]

0 комментариев

Ваше имя: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введите код: