Що робити, якщо у лікарні вимагають гроші з пацієнтів: пояснення НСЗУ

новини / Новини України
3 131
0

Держава гарантує українцям безкоштовну допомогу та медикаменти, які передбачені Програмою медичних гарантій.

Війна – це не причина для того, щоб у пацієнта вимагали гроші за надані послуги або ліки наголошує Національна служба здоров'я України.



У відомстві пояснили, що робити, якщо вам відмовляються надавати послуги безоплатно.

Що робити, якщо з вас вимагають гроші?

- Якщо ви переконалися, що ваші права порушують або вимагають гроші за послуги, які мають бути безоплатними, зверніться з офіційною скаргою.

- Якщо відмовляє лікар, напишіть скаргу до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медика.

- Якщо відмовляють на рівні керівництва лікарні, напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров’я в вашому місті або регіоні.

- Також можна звернутися до власника медзакладу – відповідного органу місцевої влади. Зазвичай, у назві лікарні зазначено, хто власник.

- Якщо не вдається вирішити проблему на місцевому рівні, подайте скаргу в НСЗУ.

Це можна зробити:

через контакт-центр за номером 16-77;

на поштову адресу Київ, пр-т Степана Бандери, 19, індекс 04073;

або на електронну адресу info@nszu.gov.ua.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber |
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
[xfgiven_reclama][/xfgiven_reclama]

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
Читають Коментують