Держава гарантує українцям безкоштовну допомогу та медикаменти, які передбачені Програмою медичних гарантій.
Війна – це не причина для того, щоб у пацієнта вимагали гроші за надані послуги або ліки
наголошує Національна служба здоров'я України.
У відомстві пояснили, що робити, якщо вам відмовляються надавати послуги безоплатно.
Що робити, якщо з вас вимагають гроші?
- Якщо ви переконалися, що ваші права порушують або вимагають гроші за послуги, які мають бути безоплатними, зверніться з офіційною скаргою.
- Якщо відмовляє лікар, напишіть скаргу до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії медика.
- Якщо відмовляють на рівні керівництва лікарні, напишіть скаргу до Департаменту охорони здоров’я в вашому місті або регіоні.
- Також можна звернутися до власника медзакладу – відповідного органу місцевої влади. Зазвичай, у назві лікарні зазначено, хто власник.
- Якщо не вдається вирішити проблему на місцевому рівні, подайте скаргу в НСЗУ.
Це можна зробити:
через контакт-центр за номером 16-77;
на поштову адресу Київ, пр-т Степана Бандери, 19, індекс 04073;
або на електронну адресу info@nszu.gov.ua.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber |
30-05-2022, 22:55
0
2 691