RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |




Український гурт Kalush Orchestra, що став переможцем "Євробачення-2022", вирішив продати статуетку пісенного конкурсу на аукціоні, а гроші передати у благодійний фонд для допомоги українським військовим та Україні.

Про це під час zoom-брифінгу повідомив лідер гурту Олег Псюк, передає Укрінформ.



"Ми плануємо нашу статуетку виставити на аукціон і всі гроші пожертвувати на благодійний фонд, який допомагає ЗСУ та Україні. Ми ще вирішуємо який. Тому що багато людей з-за кордону донатять, а можливо, багато хто б захотів задонатити. І це, на нашу думку, стане штукою, яка їх промотивує. Ми думаємо, що це буде корисно для України", – сказав Псюк.

Щодо вибору аукціону та за яку суму планують продавати статуетку, лідер гурту зазначив, що це вирішиться найближчим часом.

"Хотілося б за якусь велику суму, але не хочеться називати ніякі цифри. Побачимо", – сказав він.

Також під час брифінгу вокаліст Kalush Orchestra подякував всім за підтримку, яку вони з командою відчули, як поміж конкурсантів, так і під час голосування.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
15-05-2022, 19:32
Коментарів 0 Переглядів 1 737

Продовжать застосовувати обмеження електропостачання з 7.00 до 21.00

Протягом 2024 року через кордон як гуманітарну допомогу для благодійних фондів було ввезено понад 20 автомобілів.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".