Український реп-колектив KALUSH Orchestra 30 квітня вперше вийшов на сцену Євробачення у Турині (Італія), щоб відрепетирувати свій номер для пісенного конкурсу.
Учасники, як і обіцяли, дещо змінили свої сценічні образи, пише Обозрєватель.
Крім того, сьогодні гурт представив нову версію своєї конкурсної пісні Stefania, а також чорно-білий кліп до неї.
Фронтмен KALUSH Orchestra Олег Псюк виступатиме у блискучому жилеті в етнічному стилі, а ось яскраво-рожева панама, яка вже встигла стати візитівкою колективу, залишиться на репері.
Під час виступу українців на екрані ззаду будуть показані чорно-білі відео з традиційними українськими мотивами, а сцена підсвічуватиметься сотнями лампочок синіх та жовтих кольорів.
Щодо нової версії треку Stefania, то її музиканти записали спеціально для Eurovision House Party. Атмосферне та трохи моторошне відео для композиції KALUSH Orchestra знімали у Будинку вчених у Львові. У кліпі артисти співають в оточенні матраців на підлозі, які, очевидно, символізують спальні місця для біженців і тих, хто ховається від ворожих ракет під час повітряної тривоги.
Україна виступить у першому півфіналі під номером 6 із піснею "Стефанія", присвяченою мамі фронтмена. Букмекери пророкують українцям перемогу: коефіцієнт зараз становить 42%.
Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".
І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".
Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".