Замість «IKEA» - товарний знак «Ідея»: у Росії копіюють відомі бренди

новини / Новини України
1 074
0


Світові компанії продовжують залишати Росію. Через кризу економіки, спричинену бойкотуванням, у рф починають реєструвати копії відомих брендів.

Про це повідомляє Центр протидії дезінформації при РНБО України.



Після довгих вагань американська тютюнова компанія Philip Morris заявила, що працює над варіантами виходу з російського ринку.
Загалом РФ залишили вже понад 400 світових брендів.

Днями кремлівські медіа почали розповідати про "вдалі" підробки світового бізнесу на окупованих територіях.

У якості прикладу наводять "ДонMак", який відкрився в ОРДЛО замість "McDonald's". А одна санкт-петербурзька компанія реєструє товарний знак "Ідея", що копіює товарний знак "IKEA", яка залишила ринок РФ.

У Росії копіювання інших брендів заборонене законом, але на злість санкціям Кремль може не помітити ознаки несумлінної конкуренції. До того ж плагіат великих брендів - поширене явище для РФ.

На полицях крамниць там можна купити підробку Snickers, Mars, Colgate та інших популярних товарів/

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.