RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Жорсткі санкції зачепили всі сфери зовнішньоекономічної діяльності країни-агресора. Про свій намір зупинити співпрацю з російським ринком заявляють дедалі більше компаній. Серед них – найбільший виробник ботоксу та філерів.

Ми ні на що не натякаємо, але хтось скоро здується, пише Vogue.



AbbVie

AbbVie – біофармацевтична компанія, що виробляє, окрім медпрепаратів для лікування складних хвороб (включно з раком), ще й препарати для естетичної медицини. Фактично це найбільший виробник ботоксу в США. Окрім Botox, компанія володіє брендами Juvéderm (найпопулярніші філери), Kybella (ліполітики), Latisse (неін’єкційні препарати для росту вій) тощо.

"Оскільки трагічні події й далі розгортаються в Україні, AbbVie тимчасово зупинила роботу всіх наших естетичних продуктів у Росії", – йдеться в заяві на сайті компанії. У росії виробництва немає. "Ми й надалі стежитимемо за безпекою наших працівників в Україні", – додає компанія, яка пожертвувала мільйон доларів некомерційним організаціям на допомогу українцям, що постраждали через війну.

Avon, The Body Shop, Aesop

Компанія заявила, що скасовує всі інвестиції в росію. Крім того, буде припинено експорт продукції бренду, яка виробляється в країні-агресорі. Всі поточні бізнес-процеси між Avon Україна та Avon Росія припинені. 200 тисяч доларів Avon перерахувала на користь Червоного Хреста в Україні.

До групи компаній, що виробляє Avon, входять також The Body Shop і Aesop; вони повністю припиняють діяльність у Росії та жертвують по $100 000 на допомогу Україні.

Colgate-Palmolive

Colgate-Palmolive зупиняє імпорт до країни-терориста усіх товарів, окрім засобів гігієни.

Procter & Gamble

Концерн об’єднує масмаркет-бренди Head & Shoulders, Pantene, Gillette, Venus, Max Factor, Wella, а також Hugo Boss, Dolce&Gabbana, Mexx тощо). Він зупинив рекламну діяльність і розміщення в засобах масової інформації реклами. "Ми значно скорочуємо наш асортимент продукції, щоб зосередитися на елементах здоров’я, гігієни та особистої гігієни", – йдеться в заяві концерну. З 15 березня компанія підвищила ціни в росії на 43% та припинила всі нові капітальні інвестиції.

Концерн допомагає працівникам в евакуації, надає фінансову та матеріально-технічну підтримку, "Багатомільйонний пакет допомоги готівкою та продуктами P&G, включно з підгузками, засобами жіночої гігієни та іншими предметами першої потреби, надходить до сімей біженців через Міжнародну федерацію товариств Червоного Хреста і Півмісяця та організації допомоги в Центральній та Східній Європі".

Victoria's Secret

Б’юті-засоби бренду, відомого спідньою білизною, одягом для дому та купальниками, більше недоступні в росії.

L'Oreal Group

Група компаній об’єднує L'Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, Cacharel, Giorgio Armani Parfums and Cosmetics, Lancôme, Vichy, La-Roche-Posay, Redken, Kérastase, NYX тощо. Всі вони пішли з російського ринку, а також надають підтримку Україні.

Unilever

З роздрібних мереж зникне продукція Dove, Axe, Rexona, а також Domestos та Cif.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Галина Олійник
22-03-2022, 04:18
Коментарів 0 Переглядів 1 025

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".