RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Жорсткі санкції зачепили всі сфери зовнішньоекономічної діяльності країни-агресора. Про свій намір зупинити співпрацю з російським ринком заявляють дедалі більше компаній. Серед них – найбільший виробник ботоксу та філерів.

Ми ні на що не натякаємо, але хтось скоро здується, пише Vogue.



AbbVie

AbbVie – біофармацевтична компанія, що виробляє, окрім медпрепаратів для лікування складних хвороб (включно з раком), ще й препарати для естетичної медицини. Фактично це найбільший виробник ботоксу в США. Окрім Botox, компанія володіє брендами Juvéderm (найпопулярніші філери), Kybella (ліполітики), Latisse (неін’єкційні препарати для росту вій) тощо.

"Оскільки трагічні події й далі розгортаються в Україні, AbbVie тимчасово зупинила роботу всіх наших естетичних продуктів у Росії", – йдеться в заяві на сайті компанії. У росії виробництва немає. "Ми й надалі стежитимемо за безпекою наших працівників в Україні", – додає компанія, яка пожертвувала мільйон доларів некомерційним організаціям на допомогу українцям, що постраждали через війну.

Avon, The Body Shop, Aesop

Компанія заявила, що скасовує всі інвестиції в росію. Крім того, буде припинено експорт продукції бренду, яка виробляється в країні-агресорі. Всі поточні бізнес-процеси між Avon Україна та Avon Росія припинені. 200 тисяч доларів Avon перерахувала на користь Червоного Хреста в Україні.

До групи компаній, що виробляє Avon, входять також The Body Shop і Aesop; вони повністю припиняють діяльність у Росії та жертвують по $100 000 на допомогу Україні.

Colgate-Palmolive

Colgate-Palmolive зупиняє імпорт до країни-терориста усіх товарів, окрім засобів гігієни.

Procter & Gamble

Концерн об’єднує масмаркет-бренди Head & Shoulders, Pantene, Gillette, Venus, Max Factor, Wella, а також Hugo Boss, Dolce&Gabbana, Mexx тощо). Він зупинив рекламну діяльність і розміщення в засобах масової інформації реклами. "Ми значно скорочуємо наш асортимент продукції, щоб зосередитися на елементах здоров’я, гігієни та особистої гігієни", – йдеться в заяві концерну. З 15 березня компанія підвищила ціни в росії на 43% та припинила всі нові капітальні інвестиції.

Концерн допомагає працівникам в евакуації, надає фінансову та матеріально-технічну підтримку, "Багатомільйонний пакет допомоги готівкою та продуктами P&G, включно з підгузками, засобами жіночої гігієни та іншими предметами першої потреби, надходить до сімей біженців через Міжнародну федерацію товариств Червоного Хреста і Півмісяця та організації допомоги в Центральній та Східній Європі".

Victoria's Secret

Б’юті-засоби бренду, відомого спідньою білизною, одягом для дому та купальниками, більше недоступні в росії.

L'Oreal Group

Група компаній об’єднує L'Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, Cacharel, Giorgio Armani Parfums and Cosmetics, Lancôme, Vichy, La-Roche-Posay, Redken, Kérastase, NYX тощо. Всі вони пішли з російського ринку, а також надають підтримку Україні.

Unilever

З роздрібних мереж зникне продукція Dove, Axe, Rexona, а також Domestos та Cif.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Галина Олійник
22-03-2022, 04:18
Коментарів 0 Переглядів 1 041

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.