Днями до однієї з чернівчанок навідався працівник РГК "Чернівцігаз", щоби взяти на повірку лічильник. Жінка побоювалася, що під виглядом працівника компанії міг прийти шахрай, через це відмовилася впускати чоловіка, вирішивши спочатку з'сувати, чи справді зараз відновили роботу працівники компанії.
Із цим питанням чернівчанка звернулася до редакції molbuk.ua, а кореспонденти, відповідно, - до речниці РГК "Чернівцігаз" Вікторії Голодняк.
"Те, що прийшов працівник "Чернівцігазу" повіряти лічильник, - це нормально, - запевнила Вікторія Голодняк. - Ми повернулися повністю до того, що підприємство має працювати, все має функціонувати. Тому всі служби зараз у нас працюють, як працювали досі. Тобто ми газифікуємо будинки, працюємо на повну потужність. Усім зараз потрібно працювати для того, щоби функціонувала наша область, країна, і щоби все тут було добре.
Якщо у вас є якісь сумніви в особі того, хто прийшов повіряти лічильник, – ви можете попросити документи. Це посвідчення нашого фахівця, воно обов’язково має бути при ньому. Там має бути розміщений наш новий логотип від 2021-го року, з написом РГК "Чернівцігаз", та фото працівника. Тобто ми зможете відразу ідентифікувати нашого представника. Перевірити, як виглядає наш логотип, ви можете на нашій сторінці у соцмережах".
За словами речниці підприємства, наразі повірка лічильників відбувається по всій області.
"Проте публікувати, за якими адресами планують працювати, зараз може бути небезпечно. Адже цією інформацією хтось може скористатися. Але наші фахівці нормально ставляться до того, щоби люди просили показати їхні посвідчення. Якщо ж у людей є ще якісь сумніви – вони спокійно можуть викликати правоохоронні органи. І наші фахівці, повірте, нікуди не втечуть. Будь-які інші ж будуть на це якось по-іншому реагувати. Тому тут повне розуміння, і всі фахівці обов’язково пред’являють посвідчення. Також можна написати безпосередньо нам або зателефонувати на 104, залишити якісь контакти і сказати, що в мене є сумнів, чи це справді працівник "Чернівцігазу", - зазначила Вікторія Голодняк.
Водночас воєнний стан – не привід відмовлятися від повірки лічильника та не впускати працівника "Чернівцігазу" провести цю процедуру, за умови, що це справді він, наголошує речниця.
"Чому ви маєте відмовлятися від повірки лічильника? Подавати показники лічильника – це одне, це для того, щоби правильно розраховувалося ваше споживання, це в першу чергу ви самі зацікавлені в тому, щоби мати інформацію, скільки вам необхідно сплатити для постачання газу. А повірка лічильника – це його справність. Кожних 8 років кожен побутовий прилад має пройти періодичну повірку. Тут саме ви в першу чергу зацікавлені, тому що він може бути несправний і, як то кажуть, "мотати газ", - пояснює Вікторія Голодняк.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
20-03-2022, 18:54
0
3 416