Попри те, що в усьому світі Україна асоціюється з салом, виробництво цього продукту в останні роки різко зменшилося.
Більше того, з кожним роком зростають обсяги імпорту сала. Так, торік Україна імпортувала майже на 40 відсотків більшесала, ніж у 2008 році. Обсяги поставок "стратегічно важливого" продукту з-за кордону зросли з 34 тисяч тонн у 2008 році до 47,3 тисяч тонн у 2009 році.
Такий дисбаланс на ринку пов’язаний зі зміною пріоритетів вітчизняних свинарів, що перейшли на вирощування м’ясних і беконних порід свиней.
Сало є на 30–50 відсотків дешевшим і через те менш прибутковим для сільгосппідприємств. Однак цей продукт, як і раніше, широко використовується для виробництва ковбасних виробів, що стимулює збільшення його імпорту. Відтак,
нішу українських виробників, які відмовилися від розведення сальних порід свиней, поступово займають поляки, бо Польща розглядає Україну як перспективний ринок збуту сала.