RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


В Україні вину супермаркету в отруєнні довести дуже складно, більшість скарг вирішують ще до звернення до суду. Однак трапляються випадки, коли в судовому порядку вдається стягнути з мережі велику компенсацію. Наприклад, супермаркет "АТБ" заплатив своєму покупцеві майже 26 тис. грн, таким чином він компенсував збитки, які клієнт отримав через те, що впав, виходячи з магазину.

Про це йдеться у матеріалі OBOZREVATEL. Більшість конфліктних випадків вирішується ще до подання судового позову, розповідає експерт у питаннях захисту прав споживачів Максим Несміянов. Справді, у судовому реєстрі вдалося знайти лише кілька цивільних позовів, поданих проти великих мереж для захисту прав споживачів.

Наприклад, з "АТБ" найчастіше судилися через те, що вони відмовлялися обслуговувати клієнтів без маски (такі покупці позови програвали).

Проте один із позовів таки закінчився великою компенсацією. Вовчанський районний суд Харкова минулого року зобов'язав "АТБ-Маркет" заплатити своєму покупцеві 22,9 тис. грн за завдану матеріальну шкоду та 3 тис. грн за моральну шкоду.

Клієнт супермаркету вже на виході з "АТБ" впав та зламав кістку правого стегна. Суд розглянув обставини справи і дійшов висновку, що супермаркет не виконував своїх законних зобов'язань – магазин повинен бути безпечним місцем, слизька підлога, лід на сходах – неприпустимі.

"Така ситуація – виняток. Найчастіше супермаркети йдуть на зустріч і домовляються. У деяких випадках, наприклад, отруєння, дуже складно довести провину магазину та адвокати не радять позиватися. Наприклад, якщо це випадок отруєння, як довести, чим саме отруївся, що мив руки. Одного випадку замало, має бути хоча б п'ять таких випадків", – розповідає Несміянов.

Зіткнутися із проблемами можна і на касі

Одне з найпоширеніших порушень – різниця в цінниках у торговому залі та на касі. Хоча покупці згідно із законом мають право заплатити ту ціну, яка вказана саме у залі. З проблемами можна зіткнутися і під час розрахунку за товар, особливо якщо ви користуєтеся готівкою.

"Магазин може бути взагалі непричетним. Але якщо контроль не сильний, самі касири можуть спробувати вас обрахувати. Помітили обрахунок – викликайте адміністратора і фіксуйте випадок. Навіть якщо ви дали 500 грн, а вам дали здачу ніби з 200, і ви вже відійшли від магазину, не переживайте. Головне повернутися протягом кількох годин", – каже Несміянов.

У таких ситуаціях експерт радить викликати начальника охорони, розповісти йому суть інциденту, щоб той далі переглянув записи з відеокамер. Так можна буде побачити, що робив касир, коли розраховував покупця: закинув гроші у касу чи собі у кишеню.

Варто уважно стежити за терміном придатності товару та за цінниками.

Останнім часом через подорожчання продуктів харчування супермаркети використовують ще один прийом. Все частіше вказують вартість за 100 грамів, а не за упаковку, щоб ціна здавалася більш привабливою. Раніше це стосувалося лише цукерок, сирів та ковбас на вагу, а тепер метод поширюється на інші товари.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Аліна Книжник
11-02-2022, 21:23
Коментарів 0 Переглядів 1 624



Закликає долучитися всіх небайдужих, адже транспорт на фронті часто рятує життя
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".