RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Дівчина Карісса Стівенс, користувачка TikTok, довго терпіла каприз чоловіка — він любить пити бутильовану воду марки Evian, яка вважається однією з найдорожчих.

Каріссі не подобалося, що з бюджету витікає по 50 доларів на тиждень на воду. На її думку, вода Evian від звичайної фільтрованої нічим не відрізняється, інформує Ukr.Media.



І тоді дівчина вирішила провести сміливий експеримент. Вона налила фільтровану воду в пляшки, а потім — у склянку чоловікові. Різниці він не відчув, але сказав, що смак у води цієї марки зовсім інший, і чим частіше він її п'є, тим більше в цьому переконується. А дружина відповіла, що в гаражі ще є пляшки — пий побільше.

@karissaastevens

Work smarter, not harder

♬ Love Grows (Where My Rosemary Goes) - Edison Lighthouse


Ролик набрав майже 32 млн переглядів. Думки користувачів соцмереж в коментарях розділилися — одні вважають вчинок дівчини геніальним, інші кажуть, що це обман, через який їх шлюб може розвалитися.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Аліна Книжник
24-01-2022, 01:50
Коментарів 0 Переглядів 1 037

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".