RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » Знайти будинок на PornHub: український забудовник продав 4 квартири на відомому ресурсі для дорослих


Забудовник житлового комплексу у Луцьку із концепцією тихого сімейного життя успішно продав 4 квартири через знаменитий ресурс для дорослих. При цьому рекламний бюджет виявився значно нижчим за стандартні ринкові показники. У комунікації з покупцем допомогли гумор, креативний підхід та вміння зацікавити відвідувача.

Як будувалась нестандартна стратегія продажів – розповідає РБК-Україна Realty з посиланням на vc.ru.



Чому PornHub

Креативна агенція розробляла нові нестандартні майданчики для свого клієнта – великого забудовника, який продає квартири комфорт-класу у західних областях України. Усі проекти позиціонуються як "тихі сімейні гніздечки". І цей момент був особливо цікавим при виборі майданчика, оскільки ресурс не відповідає ідеї "сімейного тепла та затишку".

Це був чистий експеримент, але він виявився успішним.

Судячи з озвученої концепції "Сімейної фортеці", йдеться про ЖК у Луцьку.

Забудовник житлового комплексу у Луцьку із концепцією тихого сімейного життя успішно продав 4 квартири через знаменитий ресурс. При цьому рекламний бюджет виявився значно нижчим за стандартні ринкові показники. У комунікації з покупцем допомогли гумор, креативний підхід та вміння зацікавити відвідувача.

Як будувалась нестандартна стратегія продажів – розповідає РБК-Україна Realty з посиланням на vc.ru.

Результати рекламної кампанії

За 3 місяці активної кампанії продали 4 квартири на суму 88 тис. доларів. Вкладення у рекламу склали 628 доларів. Кожна угода коштувала 157 доларів.

Середня вартість лота – 22 тис. дол.

Рекламний бюджет угоди 0,7% вартості (при середніх по ринку 5-7%).

До того ж кейс отримав премію WOW Awards за найкращі рекламні проекти в нерухомості.

Маркетологи кажуть, що вибір майданчика був непростим. Але у PornHub величезний трафік (Україна на 15 місці у світі з переглядів) та лояльна аудиторія (в основному чоловіки віком 25-44 роки) – не можна було припустити, щоб він пропадав даремно.

Першим слоганом, з яким компанія зайшла на майданчик, звучав як "Секс – задоволення на 5 хвилин. Власна квартира – задоволення на все життя".

Чому це спрацювало

У компанії розповіли, що в успішній реалізації ідеї відіграли свою роль пандемія та оголошений в Україні карантин. Люди виявилися замкненими у чотирьох стінах, а ресурс запропонував користувачам безкоштовний доступ до преміум-контенту. Частота запитів злетіла. У тому числі й у Луцьку, в якому знаходилася ЦА кампанії.

Тоді було створено посадкову сторінку, яка за допомогою кумедних відеороликів згладжувала перехід між темами сексу та свого житла. Далі – перехід на веб-сайт забудовника.

Усім, хто прийшов цим шляхом – пропонували спеціальний промокод на знижку 5%.

"Це був нестандартний хід і для майданчика, і для забудовника. Але він спрацював несподівано круто. До нас ще ніхто не продавав нерухомість через PornHub", – поділилися в рекламному агентстві.

"На цьому майданчику ніхто нічого подібного не рекламував. Бренди просто соромляться туди виходити. Але там точно була потрібна нам ЦА. Ми використали гумор, і це спрацювало".

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Анна Семьонова
14-01-2022, 17:00
Коментарів 0 Переглядів 1 445

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Вранці температура повітря становить -1°


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.