RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Забудовник житлового комплексу у Луцьку із концепцією тихого сімейного життя успішно продав 4 квартири через знаменитий ресурс для дорослих. При цьому рекламний бюджет виявився значно нижчим за стандартні ринкові показники. У комунікації з покупцем допомогли гумор, креативний підхід та вміння зацікавити відвідувача.

Як будувалась нестандартна стратегія продажів – розповідає РБК-Україна Realty з посиланням на vc.ru.



Чому PornHub

Креативна агенція розробляла нові нестандартні майданчики для свого клієнта – великого забудовника, який продає квартири комфорт-класу у західних областях України. Усі проекти позиціонуються як "тихі сімейні гніздечки". І цей момент був особливо цікавим при виборі майданчика, оскільки ресурс не відповідає ідеї "сімейного тепла та затишку".

Це був чистий експеримент, але він виявився успішним.

Судячи з озвученої концепції "Сімейної фортеці", йдеться про ЖК у Луцьку.

Забудовник житлового комплексу у Луцьку із концепцією тихого сімейного життя успішно продав 4 квартири через знаменитий ресурс. При цьому рекламний бюджет виявився значно нижчим за стандартні ринкові показники. У комунікації з покупцем допомогли гумор, креативний підхід та вміння зацікавити відвідувача.

Як будувалась нестандартна стратегія продажів – розповідає РБК-Україна Realty з посиланням на vc.ru.

Результати рекламної кампанії

За 3 місяці активної кампанії продали 4 квартири на суму 88 тис. доларів. Вкладення у рекламу склали 628 доларів. Кожна угода коштувала 157 доларів.

Середня вартість лота – 22 тис. дол.

Рекламний бюджет угоди 0,7% вартості (при середніх по ринку 5-7%).

До того ж кейс отримав премію WOW Awards за найкращі рекламні проекти в нерухомості.

Маркетологи кажуть, що вибір майданчика був непростим. Але у PornHub величезний трафік (Україна на 15 місці у світі з переглядів) та лояльна аудиторія (в основному чоловіки віком 25-44 роки) – не можна було припустити, щоб він пропадав даремно.

Першим слоганом, з яким компанія зайшла на майданчик, звучав як "Секс – задоволення на 5 хвилин. Власна квартира – задоволення на все життя".

Чому це спрацювало

У компанії розповіли, що в успішній реалізації ідеї відіграли свою роль пандемія та оголошений в Україні карантин. Люди виявилися замкненими у чотирьох стінах, а ресурс запропонував користувачам безкоштовний доступ до преміум-контенту. Частота запитів злетіла. У тому числі й у Луцьку, в якому знаходилася ЦА кампанії.

Тоді було створено посадкову сторінку, яка за допомогою кумедних відеороликів згладжувала перехід між темами сексу та свого житла. Далі – перехід на веб-сайт забудовника.

Усім, хто прийшов цим шляхом – пропонували спеціальний промокод на знижку 5%.

"Це був нестандартний хід і для майданчика, і для забудовника. Але він спрацював несподівано круто. До нас ще ніхто не продавав нерухомість через PornHub", – поділилися в рекламному агентстві.

"На цьому майданчику ніхто нічого подібного не рекламував. Бренди просто соромляться туди виходити. Але там точно була потрібна нам ЦА. Ми використали гумор, і це спрацювало".

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Анна Семьонова
14-01-2022, 17:00
Коментарів 0 Переглядів 1 450


Ворожі цілі, які порушили повітряний простір Чернівецької області, знешкоджені на території сусідніх областей

Що зміниться на Буковині в графіках погодинних знеструмлень?
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".