RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Забудовник житлового комплексу у Луцьку із концепцією тихого сімейного життя успішно продав 4 квартири через знаменитий ресурс для дорослих. При цьому рекламний бюджет виявився значно нижчим за стандартні ринкові показники. У комунікації з покупцем допомогли гумор, креативний підхід та вміння зацікавити відвідувача.

Як будувалась нестандартна стратегія продажів – розповідає РБК-Україна Realty з посиланням на vc.ru.



Чому PornHub

Креативна агенція розробляла нові нестандартні майданчики для свого клієнта – великого забудовника, який продає квартири комфорт-класу у західних областях України. Усі проекти позиціонуються як "тихі сімейні гніздечки". І цей момент був особливо цікавим при виборі майданчика, оскільки ресурс не відповідає ідеї "сімейного тепла та затишку".

Це був чистий експеримент, але він виявився успішним.

Судячи з озвученої концепції "Сімейної фортеці", йдеться про ЖК у Луцьку.

Забудовник житлового комплексу у Луцьку із концепцією тихого сімейного життя успішно продав 4 квартири через знаменитий ресурс. При цьому рекламний бюджет виявився значно нижчим за стандартні ринкові показники. У комунікації з покупцем допомогли гумор, креативний підхід та вміння зацікавити відвідувача.

Як будувалась нестандартна стратегія продажів – розповідає РБК-Україна Realty з посиланням на vc.ru.

Результати рекламної кампанії

За 3 місяці активної кампанії продали 4 квартири на суму 88 тис. доларів. Вкладення у рекламу склали 628 доларів. Кожна угода коштувала 157 доларів.

Середня вартість лота – 22 тис. дол.

Рекламний бюджет угоди 0,7% вартості (при середніх по ринку 5-7%).

До того ж кейс отримав премію WOW Awards за найкращі рекламні проекти в нерухомості.

Маркетологи кажуть, що вибір майданчика був непростим. Але у PornHub величезний трафік (Україна на 15 місці у світі з переглядів) та лояльна аудиторія (в основному чоловіки віком 25-44 роки) – не можна було припустити, щоб він пропадав даремно.

Першим слоганом, з яким компанія зайшла на майданчик, звучав як "Секс – задоволення на 5 хвилин. Власна квартира – задоволення на все життя".

Чому це спрацювало

У компанії розповіли, що в успішній реалізації ідеї відіграли свою роль пандемія та оголошений в Україні карантин. Люди виявилися замкненими у чотирьох стінах, а ресурс запропонував користувачам безкоштовний доступ до преміум-контенту. Частота запитів злетіла. У тому числі й у Луцьку, в якому знаходилася ЦА кампанії.

Тоді було створено посадкову сторінку, яка за допомогою кумедних відеороликів згладжувала перехід між темами сексу та свого житла. Далі – перехід на веб-сайт забудовника.

Усім, хто прийшов цим шляхом – пропонували спеціальний промокод на знижку 5%.

"Це був нестандартний хід і для майданчика, і для забудовника. Але він спрацював несподівано круто. До нас ще ніхто не продавав нерухомість через PornHub", – поділилися в рекламному агентстві.

"На цьому майданчику ніхто нічого подібного не рекламував. Бренди просто соромляться туди виходити. Але там точно була потрібна нам ЦА. Ми використали гумор, і це спрацювало".

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Анна Семьонова
14-01-2022, 17:00
Коментарів 0 Переглядів 1 511



Внаслідок аварії кермувальник загинув на місці події, а пасажир отримав травми

Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.