RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


Для підготовки до святкування Нового року українські обласні центри загалом витратили 131 мільйон гривень. З них 5,3 мільйона припадає на Київ, натомість місто Дніпро витратило аж 71 мільйон, а Івано-Франківськ — нічого. У Чернівцях на головну ялинку витратили 1 млн грн, це одна із найдешевших сум у Західній Україні.

Про це свідчить аналіз Transparency International Ukraine та Dozorro, пише hromadske.



Лідером за витратами стало Дніпро. Там лише на святкове оздоблення ялинки та центральної площі міста витратили 50,8 мільйона гривень із загальних 70 мільйонів.

На другому місці за витратами йде Запоріжжя (10,5 мільйона гривень), далі — Харків (8,9 мільйона), Одеса (7 мільйонів), Львів (4,8 мільйона).

Лише у трьох містах витратили менше ніж 100 тисяч гривень. Серед них Чернігів (77 тисяч) і Тернопіль (88 тисяч). А ось в Івано-Франківську, де святкову локацію відкрили ще 3 грудня, на закупівлі не витратили нічого.

А все через те, що штучна ялинка, ілюмінація та освітлення площі залишилися з минулих років. Однак, за даними "ЧЕСНО", Івано-Франківськ витрачав кошти не на облаштування локацій, а на святкові заходи. На це витратили понад 400 тисяч гривень.



Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
5-01-2022, 17:59
Коментарів 0 Переглядів 2 513

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".