Клієнт "ПриватБанку", який нещодавно вирішив відмовитися від популярної в українців послуги, поскаржився на пропажу великої суми грошей з карти.
Про це обурений клієнт написав у своєму відгуку на сайті "Мінфін".
За його словами, з 26 по 27 вересня з карти "Універсальна" були вкрадені 23 тисячі гривень нібито за 288 зняттів.
"І що дивно: навіть жодного підтвердження не було для зняття, і банк навіть не подзвонив, якось все підозріло складається, всі гроші знімали маленькими платежами, в розмірах по 36 грн, по 58 грн і три платежі по 1000 грн. І що дивно, коли ми здзвонилися з банком, і відразу ж на поставлене запитання нібито говоримо, що у нас вкрали гроші, ми почули від їх відповідь в агресивній формі, що нібито ми самі винні, і так прямо наполегливо оператор нам вселяв, що нібито ми накупили ігор в "плей маркеті" і туди пішли всі 23 000 грн", - йдеться в коментарі.
Клієнт додав, що в банку нібито говорили про передачу даних карти третім особам. У поліції, куди було подано заяву, нібито підтвердили, що гроші вкрали шахраї. При цьому в самому банку, за його словами, стверджують, що нічого не знають про крадіжку грошей.
У відповідь представник "Приватбанку" написав, що звернувся до автора коментаря в особистих повідомленнях для уточнення контактів і перевірки зазначеної інформації.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
3-12-2021, 20:17
0
1 886