Українка Вікторія Шапкіна розповіла, що у мережі "Фокстрот" їй замість iPhone продали коробку з гайками.
Про це вона повідомила на своїй сторінці у Facebook, пише Фокстрот.
Жінка написала, що замовила смартфон онлайн у кредит та приїхала за ним до магазину в торговельному центрі Dream Town у Києві. Продавці оформили товар, проте на прохання переставити в апарат SIM-карту відповіли відмовою.
Як пише Вікторія, вона поспішала, тому не стала наполягати, а також не стала перевіряти комплектацію, бо коробка нібито була запакована.
"Ввечері у мене був поїзд до Одеси і купа справ, які треба було зробити скоріше. Я попросила переставити стару сім-карту у новий телефон, на що мені відмовили. Не запропонували увімкнути телефон і перевірити його справність, як це роблять у нормальних магазинах. І до того ж, я поспішала. Дуже. Коли я відкрила коробку, там були гайки, загорнуті у поліетилен. Я не розуміла, що сталося і намагалася знайти телефон у коробці, але вона була пуста. Навіть картонка зі шпилькою для того, щоб дістати SIM-карту, була порожня", — написала жінка.
Вона зателефонувала одразу ж на гарячу лінію і все докладно розповіла. Там же сказали, що передали інформацію, і щоб завтра приїхала до магазину від самого ранку.
"Наступного дня я була біля магазину ще до відкриття. Ніхто з персоналу не знав про випадок. Мені сказали, що я винна, що не увімкнула телефон у магазині. Що треба писати заяву і чекати. Я написала. Здається, хтось із працівників "Фокстрот" (по телефону чи в магазині) казав, що протягом 8 годин рішення буде, але пройшло вже більше, але нічого конкретного не відбулось. Багато вибачень, але що мені з ними зробити? Я їх не обміняю на 24к грн", — написала жінка.
Що кажуть у "Фокстроті"
У коментарях під її постом "Фокстрот" попросив вибачення у жінки за цей інцидент.
Ситуація, що сталася, як зазначили у мережі магазинів, для них така ж неприємна несподіванка, як і для клієнта. Тому для її вирішення потрібно було провести поглиблене розслідування, що зайняло трохи більше часу.
"Ми щиро вибачаємося перед Вікторією за такий інцидент, та вдячні їй за лояльність. Завдяки цьому прикрому випадку ми вдосконалимо наші процеси, та зробимо так, щоб із таким досвідом жоден наш клієнт більше не зіткнувся. Продаж болтів та гайок замість телефонів — це не наш бізнес", — написали вони.
Пізніше жінка написала, що новий телефон їй все ж видадуть.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram