* На правах реклами
Організація будь-якого святкування – це завжди дуже хвилююче і відповідально. Адже то і з датою треба визначитися, і стиль обрати, і запрошення розіслати, і одяг прикупити, і ресторан забронювати, і меню узгодити, і музикантів та ведучих знайти, і про феєрверки домовитися… А якщо це підготовка до весілля, то ще, мабуть, з десяток пунктів назбирається. І єдине питання, яке виникає у молодят та їхніх батьків, чи існує взагалі список справ, які треба вирішити, щоб усе пройшло ідеально. На жаль, його ще не склали. Однак часто фахівці допомагають виокремити пункти, які вкрай важливі у кожній конкретній темі. Наприклад, власниця ресторану "Панський двір" Оксана Михайлівна розповіла, на що варто звертати увагу, обираючи ресторан, та які питання треба обов’язково узгодити із адміністрацією закладу. Загалом ми виокремили 15 найважливіших моментів.1. Добре ознайомтеся із розташуванням ресторану. Подумайте, чи вигідним і зручним буде місце святкування для всіх гостей. Якщо наречені із різних міст, краще обирати заклад по середині або взагалі на нейтральній території. А щоб полегшити добирання до ресторану, у такому випадку можна організувати трансер для запрошених. Не треба відкидати ресторани за містом, найчастіше там і просторіше, і затишніше, і, що не менш важливо, дешевше.
2. Огляньте територію ресторану та з’ясуйте чи є місце для проведення церемонії, а також майданчики для додаткових розваг. Як правило, заклади в місті не можуть похвалитися великою прилеглою територією та можливістю відпочинку на подвір’ї. А от ресторани, розташовані подалі від житлових будинків та дороги, вважаться вдалим для святкування весілля чи інших гучних забав. Адже за хорошої погоди і частину розваг можна організувати на подвір’ї, і фотосесію зробити на природі, і навіть танцювати чи проводити конкурси на літньому майданчику. Наприклад,
на території "Панського двору" і фонтан є, і місце для проведення виїзної церемонії, і зона для феєрверків, і альтанки, і цікаві локації для фотосесій, і місце для танців та інших розваг.3. З’ясуйте чи є парковка. Краще заздалегідь подбати про місце для автомобілів. Наявність парковки на території ресторану – гарант спокою для водіїв. Погодьтеся, залишати авто на дорозі не дуже безпечно, особливо, якщо це не жилий район, а віддалений від міста куток. У "Панському дворі" ще на самому початку подбали про окрему автостоянку для гостей закладу. Тому наші відвідувачі безтурботно святкують, знаючи, що їхня машина в безпеці.
4. Поцікавтеся, чи є все необхідне для проведення церемонії. Іноді ведучі дають координати тих, у кого можна орендувати меблі та декорації для церемонії. Але якщо на базі ресторану є необхідна кількість розкладних стільців, арка та столики, то це значно спростить приготування і зекономить ваш бюджет. Зважаючи на часті запити клієнтів, ми запаслися усім необхідним для проведення церемонії, і за домовленості наш персонал розкладе меблі та декор відповідно до ваших побажань.
5. Ретельно складіть меню. Якщо ви плануєте святковий банкет, відповідально підійдіть до вибору кожної страви. Старайтеся враховувати і смакові вподобання ваших рідних, і їхню національність, і, звичайно ж, вартість меню на одну персону. У "Панському дворі" складання меню – завжди серйозний момент. Ми можемо довго просидіти із нашими відвідувачами, щоб ідеально наповнити стіл. Беремо до уваги абсолютно усі побажання, а якщо мають бути діти, то створюємо для них спеціальне меню, якщо запрошені представники інших національностей – готуємо страви і для них, а якщо хтось дотримується дієти – наші кухарі і їм запропонують щось смачненьке.
6. Замовте кенді-бар, фуршет/козацький стіл. Додаткові столи в холі з випивкою, солодощами та закусками уже стали доброю традицією на весіллях. Переважно адміністрація закладів дозволяє замовляти і фуршети, і кенді-бари від інших кухарів, хоча є й такі, які не допускають жодних продуктів з чужих кухонь. У "Панському дворі" можна як і розставляти позиції від інших кондитерів, так і замовити тематичний кенді-бар та фуршет на нашій кухні.
Пам’ятайте, якщо паралельно із банкетним меню замовляти десерти та закуски на базі ресторану – вийде дешевше. 7. Дізнайтеся, скільки осіб вміщує ресторан. Часто наречені, бронюючи ресторан, вказують мінімальну кількість гостей, а ближче до самого свята цифра зростає удвічі. У такому випадку маленькі заклади не можуть забезпечити місця для всіх гостей – доводиться або когось зі списку відкидати, або шукати інший ресторан, але тоді завдаток ніхто не поверне. Тому краще обирати ті заклади, зали яких вміщують хоча б 250 осіб. Наприклад, "Панський двір" може одночасно прийняти 300 людей.
8. Не соромтеся запитувати про обслуговування. Дізнайтеся, скільки офіціантів буде на святі, що входить до їхніх обов’язків, до котрої години працюватиме кухня та де можна знайти адміністратора у разі потреби. У нашому ресторані сервіс відточений до дрібниць і, повірте, на святі наші працівники контролюватимуть усі процеси.
9. Огляньте усі приміщення, які потрібні для святкування. Так, важливою є не лише банкетна зала, а й інші приміщення – хол, курильні, кімнати для перевдягання чи годування дітей, підсобка для музикантів. Працюючи із гостями, ми переконалися, що цей момент і справді дуже важливий, хоч і зовсім нпомітний на перший погляд.
10. Відразу оцініть, як розташовані столи та продумайте розсадку. Найкраще, коли президія для молодят знаходиться посередні залу і є відкритою для очей усіх гостей. Інші столи можуть бути розміщені у довільному порядку, але бажано на однаковій відстані однин від одного. Такими принципами ми і послуговувалися, розташовуючи столи у банкетній залі.
11. Поцікавтеся місцем для танців. Раніше у ресторанах практикували організовувати танцювальні майданчики у окремих залах. Проте сьогодні перевагу отримують ті заклади, де розваги та танці проводяться у тому ж приміщенні, що і банкет. "Панський двір" теж дотримується такого правила. Погодьтеся, розділювати гостей на "танцюючих" і "не танцюючих" якось не виховано, краще, щоб усі були на одній хвилі та справді відчували себе причетними до свята.
12. Оцініть стиль оформлення ресторану. Від дизайну закладу залежить, чи підійде він під концепцію святкування, адже сьогодні модними є весілля у певній кольоровій гамі чи інші тематичні вечірки. Якщо ви ще не визначилися зі кольором весілля, краще обирати ресторани в європейському стилі з меблями у пастельних тонах та традиційним декором. Оформлюючи зали "Панського двору" ми заручилися підтримкою столичного дизайнера, щоби він якомога правильніше стилізував ресторан.
13. Уточніть, чи є в закладі сучасне обладнання, додаткове освітлення та виходи для колонок. Зараз технічне оснащення є врай важливим у ресторанах. І це мова не лише про кондиціонери, добру проводку та справну техніку на кухні. Наприклад, часто у нас запитують про світломузику, плазми на стінах для трансляції love story, холодильники для весільних тортів тощо.
14. Наперед дізнайтеся, до котрої години працює ресторан. Переважно, заклади працюють до 00:00, а після півночі за кожну годину доведеться додатково доплачувати. Це вже стандартна процедура у багатьох ресторанах, адже не всі є нічними, аби працювати після дванадцятої. Але щоб у день весілля не вникло непорозумінь із адміністрацією ресторану, краще попередньо узгодити цей момент і дізнатися вартість дотикових годин.
15. Перепитайте, чи більше ніхто не забронював цю дату. Деякі заклади практикують паралельні святкування – у одному залі організовують кілька свят. Якщо це корпоратив, то ще можна припустити присутність сторонніх людей, та коли це весілля, то ділити залу із іншими нареченими не дуже то й хочеться. Звичайно, так можна зекономити на оренді ресторану. Та не завжди це вдала ідея, адже нехтувати комфортом не хочеться.
У "Панському дворі" ми не практикуємо проведення кількох банкетів у один день. Тому будьте певними, що окрім ваших гостей на святі нікого не буде.
Якщо у вас виникло більше запитань щодо організації весіль чи інших банкетів, адміністрація нашого ресторану залюбки вам усе пояснить та розкаже. Ми маємо одну суперсилу – втілювати в життя бажання наших гостей та робити все на вищому рівні.
Детальніше за тел.: 0502635550, 0958945898
Адреса: Чернівецька обл., Кельменецький р-н, с. Оселівка
Instagram: @panskiydvir
10-12-2021, 15:06
0
4 591