Клієнтка "Приватбанку" заявила, що термінал цієї фінустанови не зарахував кошти на карту, в банку спочатку зовсім відмовилися приймати скаргу.
Про це йдеться у відгуку на сайті "Мінфін", залишеному користувачем Анастасією Божко ввечері 12 листопада, пише УНІАН.
За її словами, інцидент стався з терміналом, розташованим в супермаркеті на проспекті Курбаса, 6г в Києві. Там вона поповнювала карту на 6 тисяч гривень.
"Після всовування останньої купюри, термінал згас, просто вимкнувся, а гроші на рахунок не надійшли. Відразу ж зателефонувала на 3700 і у мене прийняли заявку на повернення коштів, сказали чекати добу, сьогодні подзвонила дізнатися, а заявка відхилена, оператор зробив повторну заявку. Хотілося б дізнатися коли будуть повернуті кошти й хто нестиме відповідальність за такі збої! У мене це останні гроші й потрібні мені терміново!",- написала клієнтка.
У відповідь представник банку вибачився за доставлені незручності та повідомив, що дане питання опрацьовують профільні фахівці.
"Після перевірки інформації та розгляду ситуації ми додатково вас проінформуємо", - йдеться в коментарі співробітника "Привату".
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
14-11-2021, 12:38
0
1 537