RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Чернівчани уже другий місяць продовжують обирати кращі регіональні компанії. Номінанти у свою чергу стежать за голосуванням та надіються на перемогу. Так, мова йде про конкурс "Народний Бренд", який цьогоріч вперше відбувається у Чернівцях. Як відомо, у нашому місті такі перегони для підприємців лише дебютують, а от в інших регіонах вони вже стали доброю традицією. Зокрема у Вінниці, Тернополі, Хмельницькому та Кропивницькому цей конкурс організовують уже понад десять років. І поки чернівецькі бізнесмени ще не до кінця розуміють, наскільки важливою є перемога в номінації, представники з цих областей мріють отримати статуетку "Золотої Ніки". Адже там, де "Народний Бренд" проводиться з року в рік, вона є знаком якості та символом довіри споживачів.

Що ж відчували номінанти, отримавши нагороду, до чого спонукає перемога і що це означає для бізнесу – далі.

«Ми працюємо цілий рік, а наприкінці проходимо гарний тест на народну довіру»: до чого мотивує перемога у конкурсі "Народний бренд" бізнесменів із інших регіонів

Руслан Мудрак, директор департаменту з продажу "Файно МАркет", "Народний бренд 2020", м. Кропивницький

"Ми надзвичайно вдячні всім, хто підтримував та голосував за нашу мережу. Народне визнання - це найвища відзнака. Для нашої команди це визнання цінності того, що ми робимо для жителів нашої області. Це мотивація продовжувати розвиватися та приємно дивувати наших покупців".

Тетяна Каражова, директор "Оксфорд Медікал Хмельницький", "Народний бренд 2020", м. Хмельницький

"Оксфорд Медікал Хмельницький" існує майже 10 років, стабільно працює, надаючи якісну медичну допомогу населенню, що сформувало про нього у відвідувачів позитивну думку і довіру. Саме завдяки високому рівню професіоналізму лікарів та надзвичайному сервісу хмельничани голосують за клініку. Для усього колективу "Оксфорд Медікал" три нагороди поспіль – це велика честь та радість, адже вони є підтвердженням старань кожного працівника з боку вдячних пацієнтів, а також стимулом працювати надалі, вдосконалювати знання, інвестувати в найновіше обладнання та підвищувати рівень сервісу".


Сергій Морголя, менеджер з комерційної діяльності та управління ТРЦ "Оазис", "Народний бренд 2019", м. Хмельницький

"Дякуємо організаторам за такий конкурс. Нас це завжди стимулює бути кращими у своїй сфері. Конкуренти дихають нам у спину й змушують нас збільшувати темп, покращувати якість і пропонувати щось нове для наших відвідувачів…"


Леся Рубленик, представник компанії мережі аптек "Ромашка", "Народний бренд 2019", м. Тернопіль

"Щоразу, коли отримуємо нагороду – це знак того, що ми добре працювали протягом року. Маємо не одну відзнаку "Народного бренду". Сам конкурс – це не просто статуетка, це довіра, визнання. Коли клієнти задоволені – то найбільша винагорода для нас".


Артем Олексюк, головний лікар клініки "Стоматологія Олексюка", "Народний бренд 2019", м. Тернопіль

"Голосування було насичене та складне, але ми зуміли здобути перемогу. З кожним роком конкурс набуває все більшої ваги, багато компаній долучаються до участі в ньому. "Народний бренд" – це і підбиття підсумків нашої роботи. Ми працюємо цілий рік, а наприкінці проходимо гарний тест на народну довіру…"


Володимир РУСИН, співзасновник будівельної компанії "Добробуд", "Народний бренд 2019", м. Тернопіль

"Участь у "Народному бренді" – це велика відповідальність. З кожним роком завойовувати довіру все складніше. Але, спробувавши раз, уже не можеш оступитися, хочеш отримувати нагороду знову і знову. І потрібна велика праця, аби перемагати. Народна довіра непередбачувана та мінлива. Цього року в конкурсі додали нові номінації, на церемонію зібралися свіжі обличчя. Цікаво поспілкуватися та ближче познайомитися. Бізнес у місті розвивається, і це добре…"


Віра Гребінна, директорка ЕКО ТАКСІ 7737, "Народний бренд 2020", м. Вінниця
"Ми надзвичайно вдячні всім, хто протягом року користувався послугами нашого таксі, оцінив сервіс і, в результаті, віддав свій голос саме нам. Народне визнання – це найвища відзнака. Для нашої команди це – визнання цінності того, що ми робимо для жителів нашого міста. Це мотивація продовжувати розвиватися". Для нас – це не просто статуетка та диплом, а значно цінніше – народна любов та довіра. Адже переможців конкурсу що року обирають не журі чи комісія, а самі вінничани".

Які ж компанії стануть переможцями у дебютному на Буковині "Народному Брендові" поки невідомо, адже до завершення конкурсу залишилося більше двох тижнів, голосування триває до 30 листопада. А це означає, що усі охочі мають змогу підняти в рейтингу улюблену фірму та вивести в лідери навіть тих, хто значно відстає. Тож якщо ви досі не взяли участь у голосуванні, переходьте за посиланням https://top20.ua/cv/brand та підтримайте гідних, на ваш розсуд, перемоги.

Обирайте кращі місцеві бренди сміливіше, а "Молодий буковинець" їх зовсім скоро залужено нагородить!

Генеральним партнером конкурсу "Народний бренд 2021" є будівельна корпорація BITIDI GROUP

Офіційним партнером конкурсу "Народний бренд 2021" є "ТЗОВ "Будівельна фірма "Чернівціжитлобуд"




Офіційним партнером конкурсу "Народний бренд 2021" є Будівельна фірма ПМК-76

Партнерами конкурсу "Народний бренд 2021" є:


Інтернет-провайдер Intelekt

Автошкола "Автодрайв"

Сервісний центр "Квант Сервіс"

Підрозділ швидкого реагування "Тигр"

ДП "М’ясо Буковини"

Pronto Pizza

Мінеральна вода "Буковинська"
Редактор: Марія Фернюк
22-11-2021, 11:16
Коментарів 0 Переглядів 4 276

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Із нього небезпечно стирчать залізні кріплення


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".