* Новини компанії
Мережа національного масштабу магазинів-дискаунтерів "АТБ" забезпечує своїм відвідувачам максимальну безпеку в період пандемії. Як повідомили в компанії, понад 85% співробітників торговельної мережі, офісів, виробничих та інших підрозділів корпорації "АТБ" щеплені. На підтвердження цього й для оповіщення покупців персонал у торгових залах "АТБ" одягне спеціальні значки з написом
"Вакцинований та безпечний для вас" або
"Вакцинована та безпечна для вас". Мета таких нововведень – ще раз сповістити клієнтів про безпеку купівлі товарів у цій мережі.
Корпорація "АТБ", будучи яскравим прикладом соціально відповідального бізнесу, підтримала кампанію з вакцинації. Утримуючи титул кращого роботодавця країни, вона подбала про безпеку десятків тисяч своїх співробітників, а відповідно, і відвідувачів. Активно проводили роз'яснювальну роботу, а масову вакцинацію персоналу "АТБ" розпочали влітку цього року до нової хвилі пандемії. Найбільшу кількість щеплень співробітникам було зроблено в серпні та вересні 2021 року з використанням переважно вакцин Moderna американського виробництва, Pfizer/BioNTech німецько-американського та CoronaVac з Китаю.
Як розповіли в пресслужбі "АТБ", для максимального охоплення співробітників щепленнями компанія організувала роботу спеціальних мобільних груп з вакцинації — медики виїжджали безпосередньо на підприємства корпорації. Це допомогло спростити процес масової вакцинації та значно його прискорити. Вакцинація охопила персонал магазинів, офісних співробітників, а також працівників усіх підприємств, що входять до корпорації "АТБ" – а це більш як 70 тисяч осіб.
Співробітників із нагрудними значками "Вакцинований та безпечний для вас" або "Вакцинована та безпечна для вас" зараз можна зустріти в магазинах мережі "АТБ" у Дніпрі, Києві, Харкові, Одесі, Львові. Надалі такі значки, що є свідченням безпечної купівлі товарів і обслуговування в "АТБ", одержать співробітники мережі в інших регіонах.
Таким чином, мережа "АТБ" гарантувала безпечну роботу для десятків тисяч своїх співробітників, а також надала можливість щодня здійснювати безпечні покупки мільйонам клієнтів у 1275 магазинах мережі по всій країні.
Зараз загальна чисельність вакцинованих співробітників мережі сягає майже 60 тисяч осіб — це серйозний внесок найбільшого національного ритейлера в боротьбу з пандемією коронавірусу, чергова хвиля якої розпочалася в жовтні.
Супермаркети мережі "АТБ" першими в країні з початку пандемії в минулому році розгорнули масштабні протиепідемічні та карантинні заходи. Щогодини обробляли приміщення, поверхні та торговельне обладнання, а також візки, кошики, сенсорні панелі, ваги та вітрини дезінфекційними розчинами. Обов'язковими стали захисні маски для покупців. Співробітників торгових залів компанія забезпечила лицьовими захисними щитками та рукавичками. Для дезінфекції залів і обладнання в "АТБ" використовують препарати, що мають сертифікати МОЗ і визнані міжнародними організаціями, аби звести до мінімуму ризики поширення вірусу.
Виконуючи всі вимоги й умови карантину згідно із законодавчими нормами, корпорація "АТБ" сконцентрувала зусилля та ресурси на безперебійному постачанні українців свіжими продуктами та максимальному захисті для своїх співробітників і мільйонів клієнтів — компанія дотримується високих міжнародних стандартів стосовно питань безпеки для покупців і власного персоналу.
29-10-2021, 18:30
0
3 028