RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |


"Укрзалізниця" хоче переглянути тарифне регулювання, щоб на вартість квитків на поїздки в пасажирських поїздах впливала дата їх покупки/замовлення. За словами директора філії "Пасажирська компанія" УЗ Олександра Перцовського, подібне нововведення можливе в майбутньому, а в 2022 році підвищення цін не планується.

Про це він розповів в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".



У компанії зауважили, що протягом 2021-го ціни в пасажирському сполученні вони індексували "дуже плавно".

"Не одномоментно, а в прив'язці до індексу споживчих цін і розтягнувши на весь рік", - говорить Перцовський.

В УЗ також планують окремі послуги стимулювати промо-тарифами.

"Наприклад, з туристичними операторами ми говоримо про те, щоб підтримати перевезення великих груп залізницею, встановивши знижки на масове резервування в залежності від розміру групи", - пояснив він.

Директора філії розповів, що "Укрзалізниця" має намір ініціювати перегляд тарифного регулювання для того, щоб вийти на більш гнучку цінову політику в пасажирському сегменті.

"Що мається на увазі: поширена практика серед транспортних операторів, коли, чим раніше купуєш квитки, тим вони дешевші, а якщо в останню хвилину - тим дорожчі", - сказав Перцовський.

Таким чином, вважають в компанії, їм вдасться збільшити середню прибутковість, але при цьому дати кращу ціну окремим пасажирам, найбільш чутливим до ціни.

"Як варіант зробити більше розмежування і по класах. Ще ми працюємо над можливістю зміни ціноутворення в прив'язці до відстаней", - пояснив він.

Зазначається, що для всього цього потрібні і певні регуляторні зміни, і програмні з точки зору перебудови поточної ІТ системи УЗ.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Анна Семьонова
8-10-2021, 10:15
Коментарів 0 Переглядів 902

Теги -
У Чернівецькій області зменшили кількість груп споживачів з 18 до 12.


Закликає долучитися всіх небайдужих, адже транспорт на фронті часто рятує життя
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".