* На правах реклами
Перш ніж вирушити до автомобільного механіка, переконайтеся, що ви вмієте правильно з ним спілкуватися. Вибрати добросовісну СТО – це половина справи. Знаючи, чого не варто казати в розмові зі спеціалістом, ви справите гарне враження та заощадите кошти. Отже, про що варто говорити, а від яких слів краще утриматися?
"Просто робіть усе, що потрібно"
Ця фраза може вам коштувати дорого. Адже вона розв’язує майстру руки та фактично дозволяє йому робити що завгодно. В результаті рахунок за послуги значно зросте.
"Я не розбираюся в автомобілях"
На жаль, далеко не всі працівники СТО відрізняються чесністю. Деякі з них тільки й чекають не надто досвідченого клієнта, аби заробити на ньому більше, ніж годиться. Розписуючись у власній некомпетентності, ви дозволяєте таким працівникам чинити що завгодно. Демонструючи обізнаність, ви викликаєте повагу до себе.
Важливо реально розбиратися в будові транспортного засобу, його окремих деталях та ремонті. Так ви зможете виконувати дрібне технічне обслуговування самостійно, а при відвідуванні СТО контролювати механіків.
"Я привезу свої запчастини"
Деякі механіки не проти працювати так, але більшості ця схема не подобається з кількох причин:
- Спеціаліст не знає, що за деталь йому принесли, тому не хоче брати на себе відповідальність. У тому числі – й через потенційні аварійні ситуації на дорозі. Це питання і репутації, й навіть кримінальної відповідальності.
- Якщо деталь не підходить, час механіка на підготовку до ремонту фактично витрачається дарма. Адже клієнт платить за кінцевий результат.
- Частина прибутку СТО – це націнка на запчастини.
"Інші зроблять це дешевше"
Кожен механік оцінює свою роботу по-різному. Має значення індивідуальний досвід, технічне оснащення станції, швидкість виконання робіт, репутація, накладні витрати. За все це потрібно платити. Кожна ситуація індивідуальна. Наприклад, оренда майстерні в центрі міста обходиться дорожче, ніж на околиці.
Сприймайте механіка як лікаря. Ви б звернулися до найдешевшого у місті спеціаліста без вагань? Швидше за все, у вас виникли б певні думки стосовно причин такої щедрості.
Але дорожче – не завжди краще. Тож уважно вивчайте інформацію про різні майстерні, перш ніж зробити остаточний вибір.
На кожній СТО є певні правила ціноутворення. Якщо умови вас не влаштовують, ви завжди можете піти "туди, де дешевше". Але торгуватися прийнятно далеко не всюди.
"Просто замініть цю деталь"
Можливо, ви справді знаєте, що саме потрібно робити. Але дозвольте спеціалісту провести обстеження, аби точно встановити причину проблеми. Інакше це нагадуватиме ситуацію, коли пацієнт сам встановлює собі діагноз, а потім вимагає від лікаря призначити ті чи інші ліки. Часто діагностика виявляє приховані проблеми, які краще усунути до того, як вони стали очевидними.
І наостанок – не бійтеся запитувати. Якщо механік не бажає відповідати на запитання, вам краще пошукати іншого майстра. Клієнт повинен чітко розуміти, що саме роблять з його автомобілем, та скільки це коштуватиме.
7-10-2021, 19:00
0
910