RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

* На правах реклами

Перш ніж вирушити до автомобільного механіка, переконайтеся, що ви вмієте правильно з ним спілкуватися. Вибрати добросовісну СТО – це половина справи. Знаючи, чого не варто казати в розмові зі спеціалістом, ви справите гарне враження та заощадите кошти. Отже, про що варто говорити, а від яких слів краще утриматися?



"Просто робіть усе, що потрібно"


Ця фраза може вам коштувати дорого. Адже вона розв’язує майстру руки та фактично дозволяє йому робити що завгодно. В результаті рахунок за послуги значно зросте.

"Я не розбираюся в автомобілях"


На жаль, далеко не всі працівники СТО відрізняються чесністю. Деякі з них тільки й чекають не надто досвідченого клієнта, аби заробити на ньому більше, ніж годиться. Розписуючись у власній некомпетентності, ви дозволяєте таким працівникам чинити що завгодно. Демонструючи обізнаність, ви викликаєте повагу до себе.

Важливо реально розбиратися в будові транспортного засобу, його окремих деталях та ремонті. Так ви зможете виконувати дрібне технічне обслуговування самостійно, а при відвідуванні СТО контролювати механіків.

"Я привезу свої запчастини"


Деякі механіки не проти працювати так, але більшості ця схема не подобається з кількох причин:
  • Спеціаліст не знає, що за деталь йому принесли, тому не хоче брати на себе відповідальність. У тому числі – й через потенційні аварійні ситуації на дорозі. Це питання і репутації, й навіть кримінальної відповідальності.
  • Якщо деталь не підходить, час механіка на підготовку до ремонту фактично витрачається дарма. Адже клієнт платить за кінцевий результат.
  • Частина прибутку СТО – це націнка на запчастини.

"Інші зроблять це дешевше"


Кожен механік оцінює свою роботу по-різному. Має значення індивідуальний досвід, технічне оснащення станції, швидкість виконання робіт, репутація, накладні витрати. За все це потрібно платити. Кожна ситуація індивідуальна. Наприклад, оренда майстерні в центрі міста обходиться дорожче, ніж на околиці.

Сприймайте механіка як лікаря. Ви б звернулися до найдешевшого у місті спеціаліста без вагань? Швидше за все, у вас виникли б певні думки стосовно причин такої щедрості.

Але дорожче – не завжди краще. Тож уважно вивчайте інформацію про різні майстерні, перш ніж зробити остаточний вибір.
На кожній СТО є певні правила ціноутворення. Якщо умови вас не влаштовують, ви завжди можете піти "туди, де дешевше". Але торгуватися прийнятно далеко не всюди.

"Просто замініть цю деталь"


Можливо, ви справді знаєте, що саме потрібно робити. Але дозвольте спеціалісту провести обстеження, аби точно встановити причину проблеми. Інакше це нагадуватиме ситуацію, коли пацієнт сам встановлює собі діагноз, а потім вимагає від лікаря призначити ті чи інші ліки. Часто діагностика виявляє приховані проблеми, які краще усунути до того, як вони стали очевидними.

І наостанок – не бійтеся запитувати. Якщо механік не бажає відповідати на запитання, вам краще пошукати іншого майстра. Клієнт повинен чітко розуміти, що саме роблять з його автомобілем, та скільки це коштуватиме.
Редактор: Марія Фернюк
7-10-2021, 19:00
Коментарів 0 Переглядів 910

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".