RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

* На правах реклами



Перші одноразові підгузки з'явилися у каталозі американської компанії Kimberly-Clark у 1968 році під брендом Kimbies. Через 10 років після значного удосконалення моделей та оновлення каталогу було прийнято рішення про перейменування марки. Так з'явився бренд Huggies. Його продукція сьогодні становить 22% ринку одноразових підгузків і представлена у 180 країнах

Бренд Хаггіс починає й практично відразу виграє


Бренд Huggies стартував у 70-ті. У цей період на ринку одноразових підгузків перші позиції займала компанія The Procter & Gamble, яка випускала цю продукцію під маркою Pampers. Вироби стали популярними завдяки постійним удосконаленням і швидкій реакції на критичні зауваження батьків. У своїх відгуках мами й тата відзначили, що протікання виникають найчастіше в області ніжок через недостатнє прилягання. Компанія-виробник виділила чимало коштів для розроблення нової моделі у формі пісочного годинника, що була доповнена еластичними оборками навколо ніжок.

Через деякий час вирішили перевести цю продукцію у категорію преміум, підвищити її вартість на 30% і пропонувати не під відомою, впізнаваною маркою Pampers, а під новим брендом Luvs. І тут на американський ринок Kimberly-Clark виводить оновлену лінійку. Моделі нової марки мають форму пісочного годинника, відрізняються високим поглинанням, доповнені надійними липучками та оборками навколо ніжок, а коштують дешевше, ніж продукція Luvs. Пропозиції нового бренду практично відразу потіснили памперси й компанія Kimberly-Clark зайняла перші позиції у рейтингах і зуміла завоювати американський ринок.

Знайомимося з актуальних асортиментом


Сучасна колекція підгузків Хаггіс широко представлена на сайті інтернет-магазину Панама https://panama.ua/categorys/106823/.

Основні серії:

  • Classic. Для виготовлення застосовується спеціальна технологія захисту, яка забезпечує швидке вбирання вологи протягом 12 годин. Ці вироби мають високий рівень повітрообміну Серед інших переваг відзначимо відсутність бічних протікань, перетворення рідини у гель.

  • Ultra Comfort. Пропоновані моделі розроблені з урахуванням гендерних ознак і мають анатомічну форму. Хлопчики пісяють переважно вперед, а у дівчаток сеча розташовується ближче до сідниць. Структура спеціального всмоктувального шару Dry Touch розроблена з урахуванням гендерної фізіології. Особливе розташування каналів для вбирання значно зменшує набухання й провисання при повному заповненні.

  • Elite Soft. Внутрішня поверхня з м'якими подушечками та новий захисний шар розроблені спеціально для чутливих покривів. Вироби для немовлят мають виріз для пупка. Захист від протікань забезпечують еластичні манжети навколо ніжок і спеціальна кишенька. Індикатор вологи інформує батьків про необхідність заміни.

  • Elite Soft Platinum. Продукція виготовлена з використанням натуральних матеріалів. Всі моделі ультратонкі та відрізняються підвищеною м'якістю, легко знімаються й надягаються, надійно утримують неприємний запах усередині.
Кожна лінійка має певні конструктивні відмінності (особлива форма, підвищена м'якість і еластичність).

Успішність бренду багато у чому пояснюється різноманітністю та бездоганною якістю пропонованої продукції. Але є ряд дуже вдалих маркетингових ходів, що зробили цю марку відомою. Насамперед це чуттєві рекламні ролики, в яких чітко виражена емоційна складова, а також власна, величезна дистриб'юторська мережа та різноманітні благодійні програми.
Редактор: Марія Фернюк
7-10-2021, 17:00
Коментарів 0 Переглядів 1 567

Теги -
У Чернівецькій області зменшили кількість груп споживачів з 18 до 12.


Закликає долучитися всіх небайдужих, адже транспорт на фронті часто рятує життя
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".