Історія та маркетингові стратегії бренду Huggies*

новини
1 639
0
* На правах реклами



Перші одноразові підгузки з'явилися у каталозі американської компанії Kimberly-Clark у 1968 році під брендом Kimbies. Через 10 років після значного удосконалення моделей та оновлення каталогу було прийнято рішення про перейменування марки. Так з'явився бренд Huggies. Його продукція сьогодні становить 22% ринку одноразових підгузків і представлена у 180 країнах

Бренд Хаггіс починає й практично відразу виграє


Бренд Huggies стартував у 70-ті. У цей період на ринку одноразових підгузків перші позиції займала компанія The Procter & Gamble, яка випускала цю продукцію під маркою Pampers. Вироби стали популярними завдяки постійним удосконаленням і швидкій реакції на критичні зауваження батьків. У своїх відгуках мами й тата відзначили, що протікання виникають найчастіше в області ніжок через недостатнє прилягання. Компанія-виробник виділила чимало коштів для розроблення нової моделі у формі пісочного годинника, що була доповнена еластичними оборками навколо ніжок.

Через деякий час вирішили перевести цю продукцію у категорію преміум, підвищити її вартість на 30% і пропонувати не під відомою, впізнаваною маркою Pampers, а під новим брендом Luvs. І тут на американський ринок Kimberly-Clark виводить оновлену лінійку. Моделі нової марки мають форму пісочного годинника, відрізняються високим поглинанням, доповнені надійними липучками та оборками навколо ніжок, а коштують дешевше, ніж продукція Luvs. Пропозиції нового бренду практично відразу потіснили памперси й компанія Kimberly-Clark зайняла перші позиції у рейтингах і зуміла завоювати американський ринок.

Знайомимося з актуальних асортиментом


Сучасна колекція підгузків Хаггіс широко представлена на сайті інтернет-магазину Панама https://panama.ua/categorys/106823/.

Основні серії:

  • Classic. Для виготовлення застосовується спеціальна технологія захисту, яка забезпечує швидке вбирання вологи протягом 12 годин. Ці вироби мають високий рівень повітрообміну Серед інших переваг відзначимо відсутність бічних протікань, перетворення рідини у гель.

  • Ultra Comfort. Пропоновані моделі розроблені з урахуванням гендерних ознак і мають анатомічну форму. Хлопчики пісяють переважно вперед, а у дівчаток сеча розташовується ближче до сідниць. Структура спеціального всмоктувального шару Dry Touch розроблена з урахуванням гендерної фізіології. Особливе розташування каналів для вбирання значно зменшує набухання й провисання при повному заповненні.

  • Elite Soft. Внутрішня поверхня з м'якими подушечками та новий захисний шар розроблені спеціально для чутливих покривів. Вироби для немовлят мають виріз для пупка. Захист від протікань забезпечують еластичні манжети навколо ніжок і спеціальна кишенька. Індикатор вологи інформує батьків про необхідність заміни.

  • Elite Soft Platinum. Продукція виготовлена з використанням натуральних матеріалів. Всі моделі ультратонкі та відрізняються підвищеною м'якістю, легко знімаються й надягаються, надійно утримують неприємний запах усередині.
Кожна лінійка має певні конструктивні відмінності (особлива форма, підвищена м'якість і еластичність).

Успішність бренду багато у чому пояснюється різноманітністю та бездоганною якістю пропонованої продукції. Але є ряд дуже вдалих маркетингових ходів, що зробили цю марку відомою. Насамперед це чуттєві рекламні ролики, в яких чітко виражена емоційна складова, а також власна, величезна дистриб'юторська мережа та різноманітні благодійні програми.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.