* На правах реклами
Перші одноразові підгузки з'явилися у каталозі американської компанії Kimberly-Clark у 1968 році під брендом Kimbies. Через 10 років після значного удосконалення моделей та оновлення каталогу було прийнято рішення про перейменування марки. Так з'явився бренд Huggies. Його продукція сьогодні становить 22% ринку одноразових підгузків і представлена у 180 країнах
Бренд Хаггіс починає й практично відразу виграє
Бренд Huggies стартував у 70-ті. У цей період на ринку одноразових підгузків перші позиції займала компанія The Procter & Gamble, яка випускала цю продукцію під маркою Pampers. Вироби стали популярними завдяки постійним удосконаленням і швидкій реакції на критичні зауваження батьків. У своїх відгуках мами й тата відзначили, що протікання виникають найчастіше в області ніжок через недостатнє прилягання. Компанія-виробник виділила чимало коштів для розроблення нової моделі у формі пісочного годинника, що була доповнена еластичними оборками навколо ніжок.
Через деякий час вирішили перевести цю продукцію у категорію преміум, підвищити її вартість на 30% і пропонувати не під відомою, впізнаваною маркою Pampers, а під новим брендом Luvs. І тут на американський ринок Kimberly-Clark виводить оновлену лінійку. Моделі нової марки мають форму пісочного годинника, відрізняються високим поглинанням, доповнені надійними липучками та оборками навколо ніжок, а коштують дешевше, ніж продукція Luvs. Пропозиції нового бренду практично відразу потіснили памперси й компанія Kimberly-Clark зайняла перші позиції у рейтингах і зуміла завоювати американський ринок.
Знайомимося з актуальних асортиментом
Сучасна колекція підгузків Хаггіс широко представлена на сайті інтернет-магазину Панама https://panama.ua/categorys/106823/.
Основні серії:
- Classic. Для виготовлення застосовується спеціальна технологія захисту, яка забезпечує швидке вбирання вологи протягом 12 годин. Ці вироби мають високий рівень повітрообміну Серед інших переваг відзначимо відсутність бічних протікань, перетворення рідини у гель.
- Ultra Comfort. Пропоновані моделі розроблені з урахуванням гендерних ознак і мають анатомічну форму. Хлопчики пісяють переважно вперед, а у дівчаток сеча розташовується ближче до сідниць. Структура спеціального всмоктувального шару Dry Touch розроблена з урахуванням гендерної фізіології. Особливе розташування каналів для вбирання значно зменшує набухання й провисання при повному заповненні.
- Elite Soft. Внутрішня поверхня з м'якими подушечками та новий захисний шар розроблені спеціально для чутливих покривів. Вироби для немовлят мають виріз для пупка. Захист від протікань забезпечують еластичні манжети навколо ніжок і спеціальна кишенька. Індикатор вологи інформує батьків про необхідність заміни.
- Elite Soft Platinum. Продукція виготовлена з використанням натуральних матеріалів. Всі моделі ультратонкі та відрізняються підвищеною м'якістю, легко знімаються й надягаються, надійно утримують неприємний запах усередині.
Кожна лінійка має певні конструктивні відмінності (особлива форма, підвищена м'якість і еластичність).
Успішність бренду багато у чому пояснюється різноманітністю та бездоганною якістю пропонованої продукції. Але є ряд дуже вдалих маркетингових ходів, що зробили цю марку відомою. Насамперед це чуттєві рекламні ролики, в яких чітко виражена емоційна складова, а також власна, величезна дистриб'юторська мережа та різноманітні благодійні програми.
7-10-2021, 17:00
0
1 567