RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |



Британська компанія допустила кумедну помилку в рекламі власних бюстгальтерів.

Про це пише 24 канал з почиланням New York Post.



Промо-фотографію свого бюстгальтера компанія Lounge Underwear розмістила в інстаграмі. Щоб люди краще побачили дизайн ліфчика, вони просто збільшили частину фотографії.



Але це була не найкраща ідея. Багато людей із соцмереж спершу подумали, що в моделі просто такі груди. Це неабияк їх здивувало. До прикладів, один з твітів на цю тему набрав понад 33 тисячі вподобань.
"Я думала, що у дівчини на рекламі просто такі груди. Але очевидно, що компанія просто зробила так, щоб ми могли побачити мереживо".

Люди були збентежені від такої реклами.

Натомість модель, яка брала участь у цій рекламі, зовсім не хвилюється через цю надмірну увагу до себе. Дівчину лише розвеселила ця кумедна ситуація.

"Я цілком розумію, що компанія збиралася виділити візерунок на бюстгальтері. Але, можливо, було б краще розмістити інше фото. Утім, я добре посміялася, коли взнала про цю ситуацію, – розповіла модель.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
25-09-2021, 15:57
Коментарів 0 Переглядів 12 245

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Представлені ексклюзивні речі та історії людей, які пережили тоталітарну систему.


Користуймося, але безпечно. Блог Юлії Пацаранюк
До того, що Чернівці в години знеструмлень перетворюються на вулик, який гуде генераторами, ми вже звикли.
Хто кому виставляє червоні лінії?Блог Ярослава Волощука
Вовочка знову заспівав свою стареньку пісеньку про свої залізні яйця у виді "орешніка".
ВІДЕО Переглянути все відео

Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".

І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".

Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".