Чернівціводоканал запустив власний чат-бот, який півтора місяці вже працював у тестовому режимі. Наразі там зареєстровано понад 3200 користувачів.
Про це повідомляє пресслужба Чернівецької міської ради, пише molbuk.ua
За період тестування понад 100 000 гривень було проплачене за послуги, більше 2 000 показників передано тільки за серпень, понад 300 зекономлених людино-годин (контролери та працівники абонвідділу).
Основні функції чат-боту:
1. Отримувати сповіщення про відключення водопостачання
Як тільки на підприємстві стане відомо про відключення, другими після АДС про нього дізнаються користувачі чат-боту. На телефон приходить повідомлення з датою, адресою та тривалістю відключення водопостачання. Це зручно, якщо потрібно спланувати домашні роботи.
2. Передача показників безпосередньо в систему КП "Чернівціводоканалу"
Не потрібно чекати на контролера або додзвонюватись на “гарячу лінію” підприємства. Можна передати показники лічильника, прикріпити фотографію або оформити звернення безпосередньо у програмі.
3. Отримувати нагадування про своєчасну передачу показників
Для того, щоб система фіксувала реальне споживання води, необхідно до кінця календарного місяця передавати фактичні показники. Тоді не буде розбіжностей між даними в системі та показаннями лічильника.
4. Можливість оплатити безпосередньо в програмі
Якщо Ваш телефон підключено до платіжних систем, то зробити проплату можна в кілька натискань. Також система сама перевіряє наявність оплати та, якщо її немає, нагадає про її необхідність.
5. Керувати одночасно кількома рахунками
Одна з найпопулярніших опцій чат-боту ー можливість керування кількома особовими рахунками. Якщо Ви допомагаєте родичам, дітям, бабусі, знайомим сплачувати комунальні послуги, то в чат-боті водоканалу це можна робити кількома дотиками.
6. Дати запит про відсутність водопостачання
У Вас відсутнє водопостачання? Оформіть запит на підприємство і за кілька хвилин Ви знатимете причину. Часто буває так, що водоканал не проводить роботи в якомусь районі, натомість в мережі падає тиск через витік, роботи проводяться ЖРЕПом або сусідами.
7. Повідомити про витік, який побачили на вулиці
Побачили на вулиці витік? Його можна сфотографувати і повідомити про це КП “Чернівціводоканалу”, у такий спосіб пришвидшуючи його ліквідацію.
Для реєстрації в чат-боті потрібно ввести номер мобільного телефону, особовий рахунок і, на вибір: код активації (він є на платіжках КП "Чернівціводоканал") номер лічильника або суму останньої проплати.
Якщо ви не знаєте цих даних, їх у телефонному порядку нададуть в Абонентному відділі підприємства за телефонами (0372) 52-58-58, (0372)52-23-94, 099-152-58-58, 067-374-07-09
Індивідуальний підхід, комфортність перебування в магазині, великий вибір товару (на всі смаки й гаманці), регулярне його оновлення, а також бонуси для клієнтів і стали виявом беззаперечної довіри до бренду "Оптика Люксор".
І минулого, і цього року компанія Bosch Car Service "Тандем" перемогла в конкурсі "Народний бренд" у номінації "Автосервіси". Цьогоріч перемогу в цьому конкурсі здобула ще й автомийка "Тандем".
Перемога знову! У 2024 році туристичний комплекс "Аква Плюс", розташований у с. Кам’яна поблизу Чернівців, отримав визнання як найкраща база відпочинку в регіоні в межах престижного конкурсу "Народний Бренд".