RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » новини » Чернівціводоканал запустив власний чат-бот: які функції та як користуватися


Чернівціводоканал запустив власний чат-бот, який півтора місяці вже працював у тестовому режимі. Наразі там зареєстровано понад 3200 користувачів.

Про це повідомляє пресслужба Чернівецької міської ради, пише molbuk.ua



За період тестування понад 100 000 гривень було проплачене за послуги, більше 2 000 показників передано тільки за серпень, понад 300 зекономлених людино-годин (контролери та працівники абонвідділу).

Основні функції чат-боту:

1. Отримувати сповіщення про відключення водопостачання

Як тільки на підприємстві стане відомо про відключення, другими після АДС про нього дізнаються користувачі чат-боту. На телефон приходить повідомлення з датою, адресою та тривалістю відключення водопостачання. Це зручно, якщо потрібно спланувати домашні роботи.

2. Передача показників безпосередньо в систему КП "Чернівціводоканалу"

Не потрібно чекати на контролера або додзвонюватись на “гарячу лінію” підприємства. Можна передати показники лічильника, прикріпити фотографію або оформити звернення безпосередньо у програмі.

3. Отримувати нагадування про своєчасну передачу показників

Для того, щоб система фіксувала реальне споживання води, необхідно до кінця календарного місяця передавати фактичні показники. Тоді не буде розбіжностей між даними в системі та показаннями лічильника.

4. Можливість оплатити безпосередньо в програмі

Якщо Ваш телефон підключено до платіжних систем, то зробити проплату можна в кілька натискань. Також система сама перевіряє наявність оплати та, якщо її немає, нагадає про її необхідність.

5. Керувати одночасно кількома рахунками

Одна з найпопулярніших опцій чат-боту ー можливість керування кількома особовими рахунками. Якщо Ви допомагаєте родичам, дітям, бабусі, знайомим сплачувати комунальні послуги, то в чат-боті водоканалу це можна робити кількома дотиками.

6. Дати запит про відсутність водопостачання

У Вас відсутнє водопостачання? Оформіть запит на підприємство і за кілька хвилин Ви знатимете причину. Часто буває так, що водоканал не проводить роботи в якомусь районі, натомість в мережі падає тиск через витік, роботи проводяться ЖРЕПом або сусідами.

7. Повідомити про витік, який побачили на вулиці

Побачили на вулиці витік? Його можна сфотографувати і повідомити про це КП “Чернівціводоканалу”, у такий спосіб пришвидшуючи його ліквідацію.

Для реєстрації в чат-боті потрібно ввести номер мобільного телефону, особовий рахунок і, на вибір: код активації (він є на платіжках КП "Чернівціводоканал") номер лічильника або суму останньої проплати.

Якщо ви не знаєте цих даних, їх у телефонному порядку нададуть в Абонентному відділі підприємства за телефонами (0372) 52-58-58, (0372)52-23-94, 099-152-58-58, 067-374-07-09



Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
8-09-2021, 11:18
Коментарів 0 Переглядів 2 586

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Вранці температура повітря становить -1°


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.