Гаряча лінія "Телефон довіри" 57-15-15 працює з 2-го листопада ще й в додатковому режимі. В службі на період епідемії грипу щоденно з 9 до 21 години чергує лікар, який відповідає на телефонні дзвінки мешканців міста, дає поради або надає термінову допомогу, якщо в цьому є необхідність. Працівники гарячої лінії викликали бригаду "Швидкої допомоги" чотирьом чернівчанам, які були у важкому стані.
Також, як і раніше, на цій лінії цілодобово чергує психолог.
З 1-го до 3-го листопада зареєстровано 231 дзвінок абонентів з наступних питань. Консультації у лікаря потребували 108 абонентів, з проханням викликати лікаря звернулись 37 осіб, скаржились – 32. Запитання чернівчан стосувались наявності в аптеках захисних масок та противірусних препаратів (30 дзвінків), 5 осіб цікавились, чи працюватиме Калиновський ринок в період епідемії, були також питання, пов’язані з роботою служб, установ, лікарень, аптек, скаржились городяни і на завищення цін на ліки в аптеках, вказуючи конкретні адреси та назви аптек.
З 3-го листопада лінія "Телефон довіри" стала двоканальною, що дає можливість зателефонувати більшій кількості людей. Про це повідомляє прес-центр міської ради.
4-11-2009, 09:46
0
1 792