RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

* Новини компанії

Для багатьох із нас літо – це довгоочікувана пора відпусток, свіжих фруктів, відпочинку, пляжів, туристичних походів у Карпати та повного душевного релаксу. Для працівників сфери роздрібної торгівлі – це також і час підведення підсумків першого півріччя роботи, висновків і, якщо виникне така потреба, певного коригування планів.

Крім того, фахівці "АТБ" оцінили ефективність соціально значущої діяльності у 2021 році та проаналізували динаміку розвитку. Зараз компанія є найбільшим гравцем у галузі роздрібної торгівлі країни. Вона посідає лідируючі позиції за багатьма параметрами, такими як товарообіг, темпи розвитку торговельної мережі, обсяги сплачених податків і зборів у бюджети всіх рівнів, кількість супермаркетів, карта присутності в регіонах, асортимент, число працівників та ін.



Один із найбільш важливих показників стабільності торговельного бізнесу – товарообіг. З початку 2021-го в "АТБ" він виріс на 21% і становив 85,3 млрд грн. Для порівняння: роком раніше (за аналогічний період) було 70,7 млрд грн. Національний карантин не враховується, оскільки всі магазини цієї торговельної мережі продовжували працювати в штатному режимі, звісно, із дотриманням усіх необхідних протиепідемічних норм.

Цього року торговельна мережа "АТБ-Маркет", що є флагманом корпорації, підкорила історичний рубіж у чотири мільйони постійних клієнтів. Цей показник постійно зростає, адже в середньому кожні три-чотири дні відкривається новий дискаунтер "АТБ". Так, протягом першого півріччя 2021-го прийняли перших покупців 43 супермаркети "АТБ" нового формату. Ще в 14 магазинах провели капітальну реконструкцію. Загальна торговельна площа "АТБ" (залів і прикасових зон супермаркетів) уже перевищує 670 тис. м².



"Стратегія нашого розвитку заснована на інтересах і потребах клієнтів. Ми системно підходимо до питань, які важливі для мільйонів наших покупців. Це комфорт, гарантована якість і демократичні ціни. Ефективно вирішувати такі завдання нам вдається завдяки впровадженню інноваційних ріщень у сфері енергозбереження, екології, торгівлі, а також створенню додаткових клієнтських сервісів… Цьогоріч разом із Райффайзен Банком і Visa корпорація "АТБ" випустила безпрецедентний для вітчизняного ритейлу банківський продукт – платіжну картку АТБ-Pay. Вона об'єднала в собі всі переваги звичайної картки Visa Gold (максимально вигідні умови щодо транзакцій) і можливість отримувати істотну знижку на продукти в супермаркетах торговельної мережі “АТБ”", – розповів в одному з нещодавніх інтерв'ю Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації "АТБ".



Послуговуючись стратегією динамічного розвитку, компанія системно розширює карту присутності, щорічно відкриваючи більш як сотню нових супермаркетів у різних куточках країни. Хтось відвідує ці комфортні магазини кілька разів на місяць, хтось щотижня, але є й мільйони тих, хто приходить сюди за продуктами щодня. Кількість покупців стрімко зростає. І в цьому немає нічого дивного. На прилавках 1240 супермаркетів "АТБ" у 322 населених пунктах усіх 24 областей нашої країни представлено більш ніж 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів і якісних товарів першої необхідності за чесними доступними цінами. Нагадаємо, що цінова політика "АТБ" залишається незмінною вже більше чверті століття. Вартість будь-якого товару в магазинах торговельної мережі традиційно нижча за середньоринкову на 10–15%. З урахуванням акційних пропозицій ("Товар дня", "Економія" тощо) покупець може придбати продукцію навіть на 40–50% дешевше. Багато років утримувати настільки вигідні для клієнта ціни "АТБ" дозволяє оптимізація бізнес-процесів, а також принципова позиція співпрацювати з виробниками напряму. При цьому якість продуктів на прилавках "АТБ" найвища, що підтверджено сертифікатами міжнародного зразка.



Цього року компанія очолила рейтинг кращих роботодавців вітчизняної роздрібної торгівлі. На підприємствах корпорації працевлаштовано вже більш як 70 тисяч громадян (59 тисяч із них працюють у торговельній мережі "АТБ-Маркет").

Також у посткарантинному 2021-му "АТБ" увійшла до переліку 25 найважливіших інвестиційних програм компаній в Україні та реалізувала низку амбітних диджитал-проєктів.

Відкритий роком раніше (у період суворого карантину) перший в Україні продуктовий інтернет-магазин "АТБ" повного циклу показав вражаючі результати протягом перших шести місяців 2021-го. Зараз цей онлайн-майданчик активно розвивається. При цьому порівняно з минулим роком його відвідуваність виросла на 50%. Також зазначають зростання середнього чека, збільшення числа покупок і товарообігу (плюс 62%). Це відбулося завдяки вдосконаленню дизайну, старту партнерських програм і появі нових функцій. Середній час з моменту оформлення замовлення до його одержання клієнтом зараз становить близько двох годин, що є просто неймовірним показником для будь-якого онлайн-магазину. Проте ведеться активна робота над тим, щоб повний цикл купівлі-продажу тривав не більше однієї години.

Автор: Олег Петренко


Редактор: Марія Фернюк
21-07-2021, 11:44
Коментарів 0 Переглядів 2 709

Теги -

У жителів села Біла наприкінці 2023 року через підвищення напруги перегоріли електроприлади. Василь Шокостюк подав до суду та домігся компенсації від "Чернівціобленерго". "МБ" розпитав у чоловіка, як йому це вдалося.

Сергій Цюга воює майже три роки, отримав орден "За мужність" III ступеня.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.