Смачно, вигідно, ексклюзивно: за що мільйони українців люблять продукцію власних торгових марок «АТБ»*

новини / прес-релізи
3 685
0
* Новини компанії

Заснована в перші роки української незалежності на базі декількох гастрономів у Дніпрі компанія "АТБ" у наші дні є лідером усієї галузі роздрібної торгівлі. Йдеться про товарообіг, обсяг сплати податків і зборів у бюджети всіх рівнів, чисельність співробітників (більш ніж 60 тис. осіб) і клієнтів, кількості магазинів, географії присутності тощо.

1230 сучасних комфортних супермаркетів "АТБ" сьогодні працюють у 24 областях України. І ця цифра постійно зростає! Послуговуючись стратегією динамічного розвитку, корпорація щорічно відкриває не менш як сотню нових магазинів, а також модернізує старі. При цьому незмінним лишається те, що на прилавках кожного з магазинів торговельної мережі представлені тільки гарантовано свіжі продукти та якісні товари першої необхідності за чесними демократичними цінами, які у маркетах "АТБ" традиційно нижчі за середньоринкові на 10–15%.



Компанія дозволяє своїм клієнтам, яких уже понад чотири мільйони, заощаджувати значні кошти завдяки роботі з виробниками продукції напряму, а також оптимізації багатьох бізнес-процесів. Чималу роль у цьому відіграють добре знайомі і такі, що вже полюбилися мільйонам українців, власні торгові марки "АТБ": ТМ "Розумний вибір" (базові товари в найбільш економному сегменті), ТМ "Своя лінія" (українські й імпортні товари з оптимальним співвідношенням ціни та якості) і ТМ "De Luxe F&G Selected" (імпортна преміальна продукція за демократичними цінами).

"Сила будь-якого бренда визначається ступенем довіри споживачів. По-справжньому сильний бренд повинен бути відкритим, чесним, доступним і мати максимальне охоплення аудиторії. Наші СТМ, можна відверто сказати, уже стали "народними" і були прийняті споживачами як "своя" продукція. Вони мають високу впізнаваність, їх пропонують за доступними цінами. Ми завжди маємо зворотний зв'язок від споживача. Жодне звернення не залишається без уваги. Ми також відкриті для звернень щодо нових товарів, удосконалення процесу, продукту або упакування", — розповіла Дар'я Бахматова, керівниця відділу розвитку ВТМ і оптимізації асортиментів "АТБ-Маркет".



Кожен із клієнтів "АТБ" добре знає, що за якістю продукти та товари власних торгових марок компанії не поступаються аналогам інших брендів, а от коштувати можуть на 30–40% дешевше. Такої економії досягають завдяки тому, що до вартості товару не включені зайві в цьому випадку витрати на послуги посередників, рекламу, розкручування бренда, транспортування, зберігання і т. п.
Продукція Private label тепер займає більше чверті (26%) від загального асортименту товарів у магазинах торговельної мережі № 1 в Україні. Представлена вона винятково в "АТБ" і фактично є лицем компанії.

Нагадаємо, що на прилавках кожного із супермаркетів цієї мережі представлено більш ніж 3,5 тисячі найменувань продукції. Свіжість і якість кожного з них гарантовані сертифікатами міжнародного зразка, причому до якості продукції власних торгових марок в "АТБ" висувають максимально суворі вимоги. Особливу увагу приділяють упакуванню. Щоб воно відповідало останнім трендам, ведеться постійна дизайнерська робота з його вдосконалення, змішування текстур, фактур і кольорів. Створюється упакування, яке не тільки ефектно виглядає, привертає увагу завдяки зображенням зірок шоу-бізнесу (Ольга Полякова, DZIDZIO), але й приємне на дотик. Не залишаються без уваги і сучасні тренди. Приміром, на упаковці нового рису ТМ "De Luxe" розміщений QR-код, відсканувавши який можна скористатися класичним рецептом приготування в домашніх умовах справжнього узбецького плову. Так, маючи навіть мінімальний набір продуктів, будь-яка українка може приємно здивувати свою родину вишуканою стравою.

Водночас в "АТБ" певні: не менш важливо, щоб гарне зображення на упакуванні відповідало його наповненню. Цей тонкий баланс ефектності та найвищої якості в "АТБ" вдається успішно тримати вже багато років.

І в цьому немає нічого дивного, адже продукцію для ексклюзивного асортименту ВТМ "АТБ" (а це близько тисячі найменувань) виготовляють в основному компанії, що є лідерами у своїх категоріях ринку.



Цікаво, що в найближчі плани "АТБ" не входить значне розширення цього асортименту. У середньому за рік він збільшився всього на 1%, однак помітні ротації відбулися в його наповненні – зросла не кількість, а різноманітність. Серед новинок варто зазначити справжній хіт — лінійку заморожених овочевих і фруктових сумішей. Вони представлені ТМ "De Luxe" і ТМ "Своя лінія".



Сьогодні на прилавках торговельної мережі "АТБ" присутні тільки ті продукти та товари Private label, які максимально відповідають потребам і запитам українських споживачів і мають оптимальне співвідношення "ціна – якість". Будь-яка позиція з ексклюзивного асортименту ВТМ "АТБ" не тільки приємно дивує якістю та смаком, але й дозволяє заощаджувати сімейні кошти багатьом мільйонам українців.

Автор: Тарас Плющ
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:

Новини Дня

18:34
ЄС не може погодити 20 мільярдів євро для України
18:11
Українські біатлоністи - восьмі в естафеті ЧС-2025
17:59
Ця консерва - найкращий продукт для здоров’я людей похилого віку: зміцнить серце та кістки
17:40
Як правильно рахувати зарплату: скільки реально отримуємо на руки та чи вигідніше працювати через ФОП
17:20
Україна очікує на нові постачання F-16 цього року, - Зеленський
17:00
Хотів купити інструмент: на Буковині аферисти видурили у чоловіка 56 тисяч
16:40
В Міненерго звернулись до українців: що варто зробити кожному
16:20
В Коордштабі розповіли, хто для РФ в пріоритеті на обмін і чому не видають "азовців"
16:15
Діти в гуртку технічного конструювання створюють пристрої для військових
16:00
Ліквідація наслідків атаки на ЧАЕС триває дев’ятий день: яка ситуація
16:00
Названо найкорисніший десерт, який повинні їсти українці
15:40
Чи готовий Зеленський підписати угоду про корисні копалини: джерело Sky News повідомило деталі
15:20
Трамп провів масштабні кадрові зміни в армії США
15:00
У Чернівцях затримали чоловіка, який розповсюджував наркотики
14:40
На Покровському напрямку важкі бої: ЗСУ про наступ росіян
14:31
ДТП в Чернівцях: у тролейбусі відмовили гальма
14:20
Пенсії в Україні масштабно проіндексують із 1 березня: як перерахують кожну виплату
14:00
Що робити, коли у селі на Буковині немає соцпрацівника
13:40
Великий піст 2025: традиції, календар харчування, правила та заборони
13:20
Чернівчан закликають достойно провести загиблого воїна Артура Кузука
13:00
Стало відомо, чи відновиться туризм у Чорнобильській зоні після війни
12:40
Як вибухотехнік з Чернівців розміновував Харківщину
12:20
Що буде, якщо їсти банани щодня: несподівані переваги
11:58
Епідеміолог пояснив, чому школам на Буковині рекомендують перейти на дистанційне навчання
11:40
Трамп заявив, що не полетить у Москву 9 травня
Більше Новин

Колонка

Читають Коментують

Свіжий номер

Афіша

політика, влада

економіка

здоров'я

культура

спорт

Каталог фірм