Вчені з'ясували, чому у хворих на коронавірус пропадає смак

Дослідники з Національного інституту США пояснили, чому у хворих коронавірусом пропадає смак. Відповідна наукова стаття опублікована на bioRxiv.

Вчені з'ясували, що смакові рецептори, розташовані на мові людини, мають ангіотензин-ферментом 2 (ACE2). Через цей фрагмент вірус SARS-CoV-2 потрапить в клітини організму. Таким чином, при інфікуванні коронавірусом уражаються смакові якості.

Дослідженням керував Джозефін Іган, який зі своєю командою вивчив тисячі смакових рецепторів людини.

Відзначається, що рецепторні клітини II типу в веретеноподібних сосочках біля основи язика і грибоподібних сосочках на його задній частині, містять фермент ACE2, який є точкою входу для вірусів.

В експерименті брала участь 45-річна жінка з позитивним тестом на COVID-19, яка скаржилася на втрату смаку, і 63-річний чоловік, хворий на коронавірус. У хворих діагностували збільшення розмірів язика, почервоніння його основи і виявили, що їхні смакові цибулини змінилися в шарі стовбурових клітин.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram

28-04-2021, 22:56

У Чернівцях відновили рух транспорту на вулиці Руській, де стався обвал дороги
Робітники водоканалу відновили роботу мереж водопостачання, а каналізаційну мережу відремонтують завтра
Через обвал на Руській в Чернівцях запускають додаткові автобуси на Гравітон
Наразі тролейбуси маршруту №4 їздять від зупинки "Гравітон" до "Кемпінг", тролейбуси № 2 не їздитимуть взагалі
У центрі Чернівців посеред вулиці стався обвал: як він виглядає - фото
Через ремонтні роботи поки що перекрили рух тільки тролейбусів

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі
Де шукати гроші на дороги у громадах Буковини: представник Укравтодору дав поради головам ТГ
Радник т.в.о. глави Укравтодору зустрівся з головами громад Чернівецької області та розповів, як навіть найменші громади можуть реалізувати масштабні інфраструктурні проекти

«Вони тут і днюють, і ночують» Блог Надії Будної
Мешканці Гравітону обурені, що Алея Небайдужості в мікрорайоні перетворилася на місце зібрання безхатченків та пияків
ДТП з «євробляхою» в Чернівцях: перед аварією водій пошкодив ще одне авто і втік – відео
Момент інциденту на вулиці Щербанюка потрапив на запис камери відеоспостереження
Як влаштувати незабутню відпустку та не спустошити сімейний бюджет*

Провести незабутню відпустку і при цьому не спустошити сімейний бюджет допоможе найбільша торговельна мережа країни — "АТБ".
Інтернет-провайдер «Оптиком плюс» підтримує музикантів міста!*

Насолоджуйтесь концертом та вигравайте безліч цінних подарунків! Суперприз – РОБОТ-ПИЛОСОС!
Подорожуй вигідно з МедЛаб!*

У гарячий сезон відпусток і подорожей лабораторія "МедЛаб" пропонує до уваги туристів новий пакет з двох ПЛР-досліджень на коронавірус: для виїзду з України та ПЛР-тест для зняття з обов'язкової самоізоляції.

Ми поцікавилися, якою ж ідеєю керувалися власники, створюючи "Квант Сервіс", якого професійного рівня досягли інженери за усі роки роботи та із якими труднощами доводилося стикатися.

Про важливість профілактичних оглядів у ортодонта, фактори, що сприяють викривленню зубів у дітей, на які варто звернути увагу батькам, профілактику ортодонтичних захворювань, розповіли у стоматологічній клініці Life Dent.
З нагоди 55-річчя Чернівецького торговельно-економічного інституту відбувся круглий стіл*

1 червня 2021 року в Чернівецькому торговельно-економічному інституті КНТЕУ відбулося засідання круглого столу на тему [b]"Управління публічними фінансами в умовах реформування економіки України"
Як взяти кредит і не пошкодувати про це?*

Не вистачає грошей до зарплати? Хочете взяти онлайн-кредит? Так, він може допомогти. Але як взяти в борг, щоб потім не шкодувати?
Торт на замовлення: основні нюанси*

Жодне свято не обходиться без святкового торта. Чому оригінальні торти, зроблені на заказ, стають все більш популярними, та у чому їх переваги ви дізнаєтесь зі статті.