RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Чому стоянка з вивернутими колесами небезпечна для автомобілів

Одні водії ніколи не залишають автомобіль на стоянці з вивернутими колесами, оскільки вважають, що це істотно скорочує ресурс рульової системи. Інші ж, тихенько посміюючись, вважають це припущення несусвітньою дурістю і не замислюються про такі дрібниці, вимикаючи запалювання, інформує Ukr.Media.

Але на чиєму ж боці істина?



Залишаючи автомобіль з вивернутими колесами на громадській стоянці, ви, у першу чергу, проявляєте неповагу до інших автомобілістів (якщо мова, звичайно, не йде про паркування на дорозі з ухилом). Часом настільки, здавалося б, несуттєва недбалість перешкоджає проїзду інших машин у вузьких дворах або блокує нешироке паркувальне місце, в яке можна було б втиснутися невеликому авто, якби не "безглузді колеса сусіда".

Втім, це питання не лише культури водіння або — в нашому випадку — паркування. Ситуація цікава і з технічної точки зору. Існує думка, що тривала стоянка з вивернутими колесами небезпечна для деталей і вузлів системи рульового управління. Але чи так це насправді?

Повертаючись до суперечки між прихильниками таборів "паркуватися з вивернутими колесами небезпечно для рульової системи" і "та ні, дурниці це все", слід зауважити, що мають рацію — або неправі — і ті, і інші. З цього питання не існує єдиних технічних рекомендацій. Все залежить від типу підсилювача, застосовуваного на конкретній машині, але цікаво навіть інше.

Автомобілі з гідропідсилювачем керма

На автомобілях з гідропідсилювачем при тривалій стоянці з колесами, що знаходяться в крайньому положенні, ресурс системи дійсно скорочується, а разом з ним... скорочується і ресурс шарнірів рівних кутових швидкостей коліс (інакше кажучи — ШРУСів).

У першому випадку збільшене навантаження отримують насос підсилювача і інші компоненти, що призводить до їх прискореного зносу. Крім того, є ризик, що пошкодяться масляні патрубки — потріскаються через зайвий натяг або й зовсім лопнуть. Що ж до ШРУСів, то внаслідок тривалої стоянки з вивернутими колесами розтягуються і втрачають еластичність гумки, що, своєю чергою, загрожує більш серйозними проблемами з підвіскою.

Автомобілі з електричним підсилювачем керма

Примітно, що для автомобілів з електричним підсилювачем керма стоянка з вивернутими колесами не заборонена, бо агрегат працює не за рахунок насоса, як в гідропідсилювачі, а зусилля створюється завдяки роботі електромотора.

З насосом зрозуміло, а що з шарнірами рівних кутових швидкостей? Цілком логічно, що на цілісність ШРУСів тип рульового підсилювача не впливає, і чи означає це, що вони в будь-якому випадку знаходяться "під ударом"? На жаль, так і є. А тому перед вимиканням запалювання має сенс перевірити, в якому положенні знаходяться колеса, і в разі необхідності їх скорегувати. Тим більше, що часу ця проста дія багато не займає.

Розвіємо популярний міф

Наостанок розвіємо ще один популярний міф, пов'язаний з вивернутими колесами. Деякі водії навсправжки вважають, що це захищає машину від евакуаторів. Мовляв, зараз схитрю, припаркувавшись в порушення ПДР, і правоохоронці мою ластівку не заберуть. Занурити автомобіль на простий Евакуатор з "кривими" колесами дійсно дуже проблематично. Що ж до кранів-маніпуляторів, то їх це не зупиняє.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Редактор: Аліна Книжник
31-01-2021, 01:30
Коментарів 0 Переглядів 2 227


Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік

Дівчина спакувала потрібні військовим речі в коробки, які так і назвала – "коробка допомоги"
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.