Автором позову про скасування нового правопису виявилась школярка

новини / Новини України
1 326
0
Автором позову про скасування нового правопису виявилась школярка

Автором позову до Окружного адміністративного суду Києва про скасування нового українського правопису виявилася школярка з Херсона.

Про це "Громадському" заявив її адвокат Дмитро Ільченко.



За його словами, своє звернення школярка мотивувала тим, що їй важко буде здавати зовнішнє незалежне оцінювання, тому що частина навчання вона проходила за старим правописом, а частина - по-новому.

"Попри те, що УЦОЯО заявив, що правопис буде враховано на ЗНО, це не відповідає дійсності. Тому що невідомо, чи збережеться це правило, коли вона складатиме ЗНО", – сказав Ільченко.

Також, на його думку, Кабмін не має права затверджувати будь-який правопис, оскільки цим питанням повинна займатися Національна комісія зі стандартів державної мови.

Варто відзначити, що адвокат Дмитро Ільченко також є адвокатом Владислава Мангера, якого підозрюють в організації нападу на активістку Катерину Гандзюк.

Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.