Піжама з вирізом на сідницях від бренду IVRose стала предметом палких дискусій. Річ у тому, що у вбранні червоного кольору з принтом є велика кишеня ззаду, що, при бажанні, може оголити сідниці.
Ажіотаж навколо цього комплекту з'явився після того, як кілька користувачів повідомили у соцмережах, що бачили рекламу бренду IVRose, коли читали статтю на сайті журналу Elle.
"Китайські рекламодавці уже не вперше використовують провокаційні образи, аби привернути увагу споживачів та збільшити продажі", – розповідає BBC директор маркетингового агентства Digital Whiskey Мет Моррісон.
До того ж, фахівець наголосив: якщо користувач клікне на цю рекламу, то він потрапить під таргетинг схожих товарів.
"Якщо я не отримаю на Різдво такий комбінезон від IVRose, то засмучусь", – жартує у коментарях під фотографією одна з користувачок Мережі.
Читайте найоперативніші новини "МБ" у Facebook і Telegram
4-01-2021, 01:55
0
2 409