RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

Під вигуки "Ганьба". Рада схвалила призначення Шкарлета міністром освіти і науки

Верховна Ради підтримала кандидатуру Сергія Шкарлета на призначення міністром освіти і науки.

За його призначення проголосувало 226 парламентарів.



Однак, присягу про вступ на посаду міністра Сергій Шкарлет складав під крики "Ганьба".

Нагадаємо, шо 17 листопада Верховна Рада прийняла законопроєкт, який передбачає, що тимчасове виконання обов’язків Міністра можливе лише протягом 30 днів.

Згодом з'явилася інформація про ймовірне призначення Шкарлета саме на посаду міністра МОН.

При цьому ректори виступають "за", а освітяни та науковці – "проти" призначення Шкарлета міністром МОН.

Нещодавно деякі освітні організаціі та профспілки попросили президента Зеленського "посприяти щонайшвидшому призначенню Сергія Шкарлета міністром освіти і науки України".

Зокрема, серед підписантів листа "за" призначення Шкарлета міністром – колишній ректор Київського національного університету імені Шевченка Леонід Губерський, ексочільник МОН Станіслав Ніколаєнко, ректор КПІ ім. Ігоря Сікорського Михайло Згуровський та інші.

Проте згодом з’явилося два листи від науковців та освітян вже проти призначення Шкарлета та посаду міністра МОН:

Перший лист "проти" – це звернення наукової спільноти до Верховної ради України.

Другий лист "проти" – це відкрите звернення освітніх громадських організацій до президента, голови Верховної Ради України, прем’єр-міністра й народних депутатів.

Звернення наукової спільноти вже підписало близько 300 українських науковців.

Звернення освітніх ГО вже підписали ГО "Смарт освіта", "БАТЬКИ SOS", "Батьківський контроль", "Центр Інноваційної освіти "Про.Світ", "Ре:Освіта", Благодійна організація "Благодійний фонд "ГОФ", ГС "Міжнародний інститут інтегрального розвитку" та ще приблизно 30 членів різних освітніх організацій, а також небайдужі батьки на вчителі.
Редактор: Юрій Коверзнєв
17-12-2020, 15:55
Коментарів 0 Переглядів 1 858

Теги -

Нинішній керівник Роман Петришин переконаний, що його крісло точно вакантним не залишиться
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

Раннє виявлення проблеми і правильна корекція слуху – гарантія того, що ви уникнете подальшого погіршення і забезпечите ефективне лікування та реабілітацію, а в результаті будете чути світ на повну!

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.