RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

* Новини компанії

Цей рік став суворим випробуванням не тільки для мільйонів пересічних громадян України, але й для вітчизняного бізнесу. Та навіть у непростих пандемічних та економічних умовах найбільша за багатьма показниками торговельна мережа країни "АТБ" зуміла вистояти та продовжила свій розвиток. Безперебійно забезпечуючи більш як чотири мільйони громадян країни, у тому числі й мешканців нашої Буковини, гарантовано якісними продуктами за максимально доступними цінами, компанія послідовно розширювала мапу присутності в регіонах, будувала нові магазини, проводила модернізацію.

«АТБ» вже біля тебе! Лідер вітчизняного ритейлу протягом року відкрив 11 нових супермаркетів*


З початку 2020-го "АТБ" відкрила 111 нових супермаркетів. Ще у 42 магазинах провели капітальну реконструкцію. Вони були облаштовані з урахуванням інноваційних рішень у галузі архітектури, будівництва, ритейлу і, вийшовши на новий рівень комфорту, вже прийняли перших клієнтів.
На сьогодні в 24 областях нашої країни працюють 1178 зручних магазинів "АТБ". Вражаюча мапа присутності торгових представництв компанії наразі включає 302 населених пункти. І це не тільки мегаполіси – охоплено майже кожен куточок України.

«АТБ» вже біля тебе! Лідер вітчизняного ритейлу протягом року відкрив 11 нових супермаркетів*


Протягом листопада цього року перших покупців прийняли 16 нових супермаркетів торговельної мережі № 1 в країні. Ще шість магазинів цього місяця відкрили в оновленому форматі після планової модернізації. Місяцем раніше, в жовтні 2020-го, лідер вітчизняного ритейлу ввів в експлуатацію 11 новеньких маркетів та ще стільки ж інноваційних магазинів – після капремонту.

"Наші плани залишаються незмінними: рости, розвиватися, відкривати нові магазини, модернізувати вже працюючі, піклуватися про комфорт і безпеку наших клієнтів, яких ми традиційно вважаємо партнерами по бізнесу. В 2021 році ми плануємо розширити мережу до 1277 магазинів. Нагадаю, що в 2016 році їх було лише 835, у 2017-му – 913, у 2018-му – 990, ще за рік кількість збільшилась до 1077", – розповів в одному з інтерв'ю генеральний директор і голова Ради директорів корпорації "АТБ" Борис МАРКОВ.

«АТБ» вже біля тебе! Лідер вітчизняного ритейлу протягом року відкрив 11 нових супермаркетів*


Варто зазначити, що, розширюючи власну торговельну мережу, "АТБ" допомагає боротися з головною проблемою української економіки – безробіттям. Завдяки динамічному розвитку бізнесу компанія цього року знов підтвердила своє звання одного з найбільших роботодавців країни та безперечного галузевого лідера.

Цьогоріч найбільш активно торговельна мережа розширювалася на заході країни (44 нових магазини) і на Київщині (32 супермаркети). Ще 12 торговельних точок відкрили в південних областях, а решту – в Дніпропетровському та Харківському регіонах.

Наразі процес розвитку та розширення торговельної мережі триває. У планах компанії до кінця року відкрити ще 25 нових супермаркетів, а також модернізувати 20 вже працюючих магазинів. Це цілком доречно, адже в умовах, коли доходи мільйонів українців значно впали, потреба в якісних, але при цьому максимально доступних продуктах тільки зросла. Ціни в дискаунтерах "АТБ" традиційно нижчі за середньоринкові на 10-15%. Досягають цього завдяки оптимізації бізнес-процесів, застосуванню енергоощадних технологій, використанню принципу працювати з виробниками напряму тощо. Якщо уважно стежити за акціями в "АТБ" і користуватися бонусною програмою, то зекономити можна й понад 40%.

«АТБ» вже біля тебе! Лідер вітчизняного ритейлу протягом року відкрив 11 нових супермаркетів*


Більш ніж чотири мільйони постійних клієнтів "АТБ", серед яких і мешканці нашої Буковини, оцінили широкий асортимент продукції власних торгових марок (ТМ "De Luxe Foods & Goods Selected", ТМ "Своя лінія", ТМ "Розумний вибір"). Кожна з них посідає лідерські позиції в своєму сегменті, вирізняється високою технологічністю виробництва, відповідає європейським вимогам щодо якості та безпеки продукту. Частка продукції власних ТМ у загальному асортименті кожного із супермаркетів мережі "АТБ", який перевищує 3,5 тис. найменувань, становить приблизно 30%.

«АТБ» вже біля тебе! Лідер вітчизняного ритейлу протягом року відкрив 11 нових супермаркетів*


Цікаво, що якість продуктів цього ексклюзивного асортименту (продукцію ВТМ продають тільки в магазинах "АТБ") не поступається якості брендових аналогів, проте їхня ціна може приємно здивувати. Адже до вартості такої продукції не включають витрати на рекламу, промоакції, послуги посередників тощо. Як свідомий і патріотичний бізнес "АТБ" працює з фіксованою мінімальною націнкою. Більше того, делікатеси з лінійки власного імпорту в "АТБ" реалізують взагалі без націнки. Це означає, що у супермаркетах мережі, у тому числі й тих, що працюють на нашій Буковині, ми можемо придбати певну продукцію за ціною виробника.

Автор – Марина Коломієць
Редактор: Марія Фернюк
10-12-2020, 16:46
Коментарів 0 Переглядів 3 647

Теги -

Рішення ухвалили після нещодавнього скандалу на похороні військового


На ці бюджетні кошти мали закупити зимовий одяг військовим
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.