* Новини компанії
Цей рік став суворим випробуванням не тільки для мільйонів пересічних громадян України, але й для вітчизняного бізнесу. Та навіть у непростих пандемічних та економічних умовах найбільша за багатьма показниками
торговельна мережа країни "АТБ" зуміла вистояти та продовжила свій розвиток. Безперебійно забезпечуючи більш як чотири мільйони громадян країни, у тому числі й мешканців нашої Буковини, гарантовано якісними продуктами за максимально доступними цінами, компанія послідовно розширювала мапу присутності в регіонах, будувала нові магазини, проводила модернізацію.
З початку 2020-го "АТБ" відкрила 111 нових супермаркетів. Ще у 42 магазинах провели капітальну реконструкцію. Вони були облаштовані з урахуванням інноваційних рішень у галузі архітектури, будівництва, ритейлу і, вийшовши на новий рівень комфорту, вже прийняли перших клієнтів.
На сьогодні в 24 областях нашої країни працюють 1178 зручних магазинів "АТБ". Вражаюча мапа присутності торгових представництв компанії наразі включає 302 населених пункти. І це не тільки мегаполіси – охоплено майже кожен куточок України.
Протягом листопада цього року перших покупців прийняли 16 нових супермаркетів торговельної мережі № 1 в країні. Ще шість магазинів цього місяця відкрили в оновленому форматі після планової модернізації. Місяцем раніше, в жовтні 2020-го, лідер вітчизняного ритейлу ввів в експлуатацію 11 новеньких маркетів та ще стільки ж інноваційних магазинів – після капремонту.
"Наші плани залишаються незмінними: рости, розвиватися, відкривати нові магазини, модернізувати вже працюючі, піклуватися про комфорт і безпеку наших клієнтів, яких ми традиційно вважаємо партнерами по бізнесу. В 2021 році ми плануємо розширити мережу до 1277 магазинів. Нагадаю, що в 2016 році їх було лише 835, у 2017-му – 913, у 2018-му – 990, ще за рік кількість збільшилась до 1077", – розповів в одному з інтерв'ю генеральний директор і голова Ради директорів корпорації "АТБ" Борис МАРКОВ.Варто зазначити, що, розширюючи власну торговельну мережу, "АТБ" допомагає боротися з головною проблемою української економіки – безробіттям. Завдяки динамічному розвитку бізнесу компанія цього року знов підтвердила своє звання одного з найбільших роботодавців країни та безперечного галузевого лідера.
Цьогоріч найбільш активно торговельна мережа розширювалася на заході країни (44 нових магазини) і на Київщині (32 супермаркети). Ще 12 торговельних точок відкрили в південних областях, а решту – в Дніпропетровському та Харківському регіонах.
Наразі процес розвитку та розширення торговельної мережі триває. У планах компанії до кінця року відкрити ще 25 нових супермаркетів, а також модернізувати 20 вже працюючих магазинів. Це цілком доречно, адже в умовах, коли доходи мільйонів українців значно впали, потреба в якісних, але при цьому максимально доступних продуктах тільки зросла. Ціни в дискаунтерах "АТБ" традиційно нижчі за середньоринкові на 10-15%. Досягають цього завдяки оптимізації бізнес-процесів, застосуванню енергоощадних технологій, використанню принципу працювати з виробниками напряму тощо.
Якщо уважно стежити за акціями в "АТБ" і користуватися бонусною програмою, то зекономити можна й понад 40%.Більш ніж чотири мільйони постійних клієнтів "АТБ", серед яких і мешканці нашої Буковини, оцінили широкий асортимент продукції власних торгових марок
(ТМ "De Luxe Foods & Goods Selected", ТМ "Своя лінія", ТМ "Розумний вибір"). Кожна з них посідає лідерські позиції в своєму сегменті, вирізняється високою технологічністю виробництва, відповідає європейським вимогам щодо якості та безпеки продукту. Частка продукції власних ТМ у загальному асортименті кожного із супермаркетів мережі "АТБ", який перевищує 3,5 тис. найменувань, становить приблизно 30%.
Цікаво, що якість продуктів цього ексклюзивного асортименту (продукцію ВТМ продають тільки в магазинах "АТБ") не поступається якості брендових аналогів, проте їхня ціна може приємно здивувати. Адже до вартості такої продукції не включають витрати на рекламу, промоакції, послуги посередників тощо. Як свідомий і патріотичний бізнес "АТБ" працює з фіксованою мінімальною націнкою. Більше того, делікатеси з лінійки власного імпорту в "АТБ" реалізують взагалі без націнки. Це означає, що у супермаркетах мережі, у тому числі й тих, що працюють на нашій Буковині, ми можемо придбати певну продукцію за ціною виробника.
Автор – Марина Коломієць
10-12-2020, 16:46
0
3 468